bennybone Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Lurer på hva folket sier om denne maskinen? http://cdon.no/elektronikk/msi_gx780r_intel_i7-2630qm_8gb_1tb_17.3_w7hp_gt555m-14837168 Jeg synes den ser ut til å være knallbra. En kamerat av meg vil gjerne kjøpe denne, så lurer på om noen her inne har noen spesielle formeninger om dette? Nå angrer jeg nesten på at jeg kjøpte Asus G74SX.. d'oh.. Fant også forresten en shootout av Asus G74SX mot MSI 780r: http://www.youtube.com/watch?v=YXx6nr_jvjY&feature=related Håper på fornuftige svar! Endret 21. august 2011 av bennybone Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) GT555M er en del svakere enn GTX560 som sitter i asusen, så det skiller litt på ytelsen mellom de ihvertfall. Endret 21. august 2011 av OC-Freak Lenke til kommentar
bennybone Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Hvis du tok deg tid til å lese spesifikasjonene som står om pcen på CDON så ser du at det står: "Grafikk-kort: Nvidia GeForce GTX 560M 1.5GB " Litt lenger ned på siden der:-) Men hvorfor det står GT555M i linken vet ikke jeg. Isåfall burde jo CDON rette opp den feilen. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Om prisen var lik så hadde jeg nok valgt asusen likevel grunne bedre kjølesystem og lavere støynivå. Men med på kjøpet får man dog større størrelse og styggere utseende enn MSI maskinen. OM begge har samme grafikkort er det nok en smakssak hva man bør velge. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har en knapp på at ASUS' kjøleløsning er hakket bedre, som betyr større overklokkingsmuligheter på skjermkort eller stillere drift. Ingen av disse er særlig bærbare heller. Lenke til kommentar
bennybone Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Ja, kjølingen på Asusen er helt fantastisk, og nesten støyfritt. Men så har jo MSI maskinen veldig gode innebygde høyttalere, og litt penere utseende (den har også multimedia-knapper i touch form). Men har lest litt rundt på nettet og de fleste anbefaler Asusen over MSI'en grunnet byggekvalitet og kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå