NeEeO Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei, hvor er det billigst å kjøpe gode blyanter, penner ..hviskelær..osv ¨? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Nille? Ellers så har vi jo Norli, dog mye dyrere Endret 21. august 2011 av clickz101 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 når jeg ser i katalogen hos nille , har de ikke sånne gule å gode blyanter som jeg liker. uansett vis de har er de sikkert ikke så billige. fordi de ikke er i katalogen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei, hvor er det billigst å kjøpe gode blyanter, penner ..hviskelær..osv ¨? La meg presentere Fretex. PS. Det står ingenting i innlegget at det må være nytt. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hvis du går på Vgs så ville jeg kjøpt bærbar hvis ikke er nille eller en lokal bokhandel noe for deg Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 hvor er det billigst å kjøpe gode blyanter, penner ..hviskelær..osv ¨? Di lokale bokhandel bør ha alt dette til fornuftig pris (og "gule" blyanter i alle hardhetsgrader). Dette kan også være typiske varer for Staples. Noen dagligvarebutikker har også viskelær og blyanter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå