The Very End Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Heisan! Jeg kjøpte for en tid tilbake en ordentlig V gitar, Children Of Bodom's (Alexi's) signatur gitar. I korte trekk er dette en vanlig V-gitar. Det som er problemet er at jeg ikke har funnet noen vesker som passer til størrelse, den er rett og slett for lang. Vært innom 3 butikker og sett men fant ikke noe som passet. Er utrolig upraktisk å ha den i original embalasjen (bølgepapp boks-liknende greie). Trenger noe som gjør at den lett kan fraktes rundt. Om dette ikke eksiterer, er det noen bokser man kan ha dem i da, eller må jeg selv snekre sammen noe? Takker på forhånd for eventuelle svar folk måtte ha =) Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Her har du en case som skulle passe ganske greit Jackson Case Rhoads/King V Thomann er en veldig bra butikk og handle fra, handlet gitar derfra selv. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Tusen takk for kjapt svar, og har nå bestilt den eska. Om jeg forstår rett kommer det ila. de kommende dagene en bekreftelses epost før ting sendes. Har dem noen sporingstjeneste så jeg fortløpende kan se hvor pakken befinner seg når den sendes? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jepp, man har sporing, logg deg inn så skal de væer en link et sted. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Flotte greier, tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå