DisplayName123 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Justin Bieber: Never Say Never (2011) Fordi jeg ikke trodde man kunne lage en så dårlig fim ... Er den filmen egentlig så dårlig? Har inntrykk av at den har fått et ufortjent dårlig stempel fordi folk hater Justin Bieber. 1 Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 "Hotel Rwanda" Meget god film basert på en sann historie. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Den siste jeg gråt av var The Champ. Langt fra en god film, men Rick Schroder som spiller liten tårevåt gutt (som forøvrig fikk Golden Globe for beste nykommer) revna øyekroken min betraktelig. I forhold til hvor middelmådig filmen så er det imponerende hvor trist den var. The Saddest Movie in the World. Bør ikke leses i sin helhet om du ikke vil vite hva som skjer i filmen, selv om det ikke akkurat har noe å si i denne filmen. Litt i forhold til dens rykte så er det vel ikke noe bombe å si at slutten er dramatisk. Sakset fra teksten: "The final scene of The Champ has become a must-see in psychology laboratories around the world when scientists want to make people sad. The Champ has been used in experiments to see if depressed people are more likely to cry than non-depressed people (they aren’t). It has helped determine whether people are more likely to spend money when they are sad (they are) and whether older people are more sensitive to grief than younger people (older people did report more sadness when they watched the scene). Dutch scientists used the scene when they studied the effect of sadness on people with binge eating disorders (sadness didn’t increase eating)." Endret 24. august 2011 av tjalla Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) The Notebook, utrolig god film. Ikke se trailer, bare se den. Filmen forteller en god og rørende historie og har gode skuespillprestasjoner! Endret 24. august 2011 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) The Notebook Todd og Copper: To gode venner (når jeg var liten. Det var jo så ille når ho gamle skulle kvitte seg med reven.) Fikk ikke med meg at The Notebook var nevnt. Men den er ihvertfall så god at den trygt kan nevnes to ganger! :!: Når det gjelder den sistnevnte filmen din, så må jeg si meg enig angående Todd og Copper: To gode venner! Og så har vi Bambi! Var så utrolig trist da moren ble drept (husker ikke helt handlingen etter alle disse årene)! Endret 24. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Mark of Cain Saving Private Ryan Marley and me Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Lillefot og vennene hans 3 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kommer på 3 her og nå: Todd & Copper (som nevnt tidligere i tråden) Broen til Terabithia - Familiefilm du liksom... Con Air Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå