Gå til innhold

Gaming tastatur med problemer


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ett Lycosa mirror gaming tastatur. Dette har jeg hatt i cirka ett halvt år. I begynnelsen begynnte "d" knappen å tulle seg, og jeg gikk automatiskt til høyre (spillte mw2). Når jeg avslutter mw2, så virker ikke knappen i det hele tatt. Så restarter jeg pcen, og knappen virker som den skal. Noen timer senere skjer det samme problemet med en annen tast(ofte flere taster samtidig). Sånn har det pågått i cirka 3 måneder. Så forsvant problemene, til nå.

For 20 minutter siden spilte jeg mw2, så begynte jeg og gå i alle retninger, avslutter spillet, også virker ikke mange av knappene. Nå har jeg restartet pcen og skriver dette.

 

Pcen var helt ny da jeg først fik problemene. Si ifra visst dere trenger mere system info om pcen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, nei, har ingenting med hovedkort å gjøre, jeg har det samme tastaturet og jeg har samme problemer. Det går også an å koble tastaturet av og på, også fungerer alt fint i et par timer.

 

Du har sikkert samme produktnummer på ditt Lycosa som jeg har på mitt, og på de er det feil på ;)

Lenke til kommentar

Høres ut som en garantisak på tastaturet det der, ikke så overraskende om det er noe galt med tastaturet med tanke på at det er Razer.

 

Jeg tror heller det har noe med hovedkortet å gjøre...

Hvorfor tror du hovedkortet har et problem?

Har du prøvd et annet USB-tastatur på hovedkortet? Hvis dette fungerer er det noe galt med tastaturet.

Har du prøvd en annen USB-port på hovedkortet? Hvis dette fungerer er det noe galt med hovedkortet.

 

Forresten, Raxer har elendig kvalitetskontroll. De er blant de verste blant "gamer"-merkene faktisk.

Lenke til kommentar

Stol på meg, det er tastaturet som er ''ødelagt''.

 

Det er ikke det eneste problemet med tastaturet, av og til, når du hører på musikk på Itunes elns, så skifter den helt plutselig sang, og av og til så slutter touch-panelet oppe i høyre hjørne å bare stoppe å virke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...