Vestlendingen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Heisann! Jeg har akkurat gått til innkjøp av speilreflex kamera og sa til selgeren at jeg i hovedsak skulle ta bilder av folk & fe Kameraet er av typen Nikon D3100 18-55 VR Kit, jeg kjøpte også en Tamron AF 18-200mm XR objektiv som skulle være bra på forholdsvis korte avstander. Det jeg lurer på er om det er noen av dere som har erfaringer med bruken av disse objektivene. Lenke til kommentar
tvister Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 18-55 VR er et helt greit objektiv, har selv den forrige varianten uten VR og optisk så er de helt OK selv om det er noe lyssvakt. Tamron's 18-200 har jeg ikke vært borti, men slike objektiver er ofte et kompromiss der fleksibilitet og pris går på bekostning av optisk kvalitet. Men det kan helt sikkert være et ok objektiv når man lærer objektivets svakheter å kjenne og dermed kan utnytte dets styrke. Lykke til med et godt kamera. Lenke til kommentar
Vestlendingen Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Takk for tilbakemeldingen Det er mitt første speilrefleks kamera,og jeg gleder meg til å komme igang med fotograferingen og forhåpentlighvis ta gode bilder og feile og lære underveis :)Jeg tror selv at dette er helt greit å begynne med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå