Harald Gjerholm Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Baker Hansen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet viser Baker Hansens mest idylliske (og dyreste) konditori beliggende ved fossen Lomma danner ved Bærum Verk. Et fint sted å besøke på en søndagstur. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Bager Hanser bor meget flot her, men også med dyre kager? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Meget klart og fint med mye gode detaljer,ekte bilde. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Fint bilde med gode detaljer!! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Et bilde jeg likte godt - innholdsrikt med fine klare farger, stilig med den lille fossen. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ett greit illustrasjonsbilde dette Harald. Takk for tipset ! Skal prøve å få meg en tur hit i løpet av høsten Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Dette ble bra Harald. Du har fått med mange fine elementer i er godt komp i mine øyne. At pipa drar ut a bilde får vi leve med, da det er litt mye forlagt at du skulle rive deler av den. Godt foto;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg