Jebeso Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Hei hei! Driver og roter med en eldre pc kjæresten bruker. Den siste tiden har den begynt å reboote seg selv (etter jeg satt i splitter ny CPU-vifte). Den kjører Win7. Følgende er eliminert vekk med å ta vekk en og en del og boote den med deler fra min hoved-pc: RAM-brikkene Skjermkortet Strømforsyningen Harddiskene Alle koplinger sitter i godt. Den krasjer i idle. En ny windows install (win7) på en annen disk hjalp ikke problemet Pcen krasjer IKKE ved idling i BIOS. CPU temp ligger på rundt 30grader, gpu temp ligger på ca 50 idle. Alt er stock med tanke på overklokking osv. Vifter spinner som de skal. Så: Kan jeg regne med at hovedkortet er gått? HK er et MSI P35 Neo. Poster ikke resten av specs siden det virker unødvendig Endret 21. august 2011 av Teda Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har du sjekket kondensatorene? http://en.wikipedia.org/wiki/Capacitor_plague Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Den siste tiden har den begynt å reboote seg selv (etter jeg satt i splitter ny CPU-vifte). Ta bort krysset fra "Start på nytt automatisk" og se om blåskjermen gir deg noe info. Lenke til kommentar
Jebeso Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Det var nytt Hårek, har aldri hørt om som et problem. Fikk sjekket det og så greit ut. Blåskjerm ga meg heller ikke noe nyttig (eller som betyr noe for meg ><), så men kan ikke tenke meg annet enn at noe er galt med hovedkortet... Endret 22. august 2011 av Teda Lenke til kommentar
Jebeso Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Nytt HK satt i, 30 min uptime = fixed! takk for hjelp Veldagt seiersbilde Endret 23. august 2011 av Teda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Grattis. Håper det bildet er tatt nå og ikke før du startet denne tråden... Lenke til kommentar
Jebeso Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Haha det er det. trimmet lighter og dau p35 neo :) Endret 23. august 2011 av Teda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå