AK47 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Prinsippielt er jeg i mot å betale for nye versjoner av et spill man allerede har kjøpt, slik vi opplever med BF1942. Derfor har jeg ikke kjøpt BF's tilleggsutgivelse. Men jeg ser at det stadig dukker opp nye mods, som svenskenes invasjon av Norge i 2007 (les VG). Kan jeg kjøre slike mods uten å oppgradere med tilleggspakka? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Modene er som regel basert på grunnpakka og har neppe noe med addons å gjøre. Det eneste du må er å oppdatere med siste versjoner (som du sikkert vet). :-) -P- Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Takker, da skal jeg gjøre et forsøk. Noen tips om gode mods? Evt. hvor de kan lastes ned? Begynner å bli lenge siden jeg prøvde BF. Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 DesertCombat,Eve of Destruction og Galactic Conquest er bra Mods finner du her http://www.ausgamers.com/files/browsegame/html/1/785 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå