Astrid E. Saltveit Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hundekjeks Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Personligt liker eg bilder av blomster mot sort, så meg treffer du her,i utgangspongtet vile eg sagt mer luft oppe og til høyre,men samtidigt føler eg det er det som hever bilde.det lille ekstra! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Fint bilde, litt tett oppe til høyre! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Tusen takk for kommentarene, Tor Foto og Karl-Ivar! Dere er begge inne på dette med det tette utsnittet i øvre høyre hjørne - jeg var veldig usikker på dette, men valgte å prøve det for å få mer fokus på blomstene ned mot venstre, hvor fokuset er best. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Er nok enig med Tor og Karl-Ivar her, men kledelig bakgrunn og god skarphet der det skal. Keep working! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Er nok enig med Tor og Karl-Ivar her, men kledelig bakgrunn og god skarphet der det skal. Keep working! Takker så mye for kommentaren! Kjekt at du mener skarpheten er på rett plass - det var usikkerhet ift. dette som gjorde at jeg valgte dette utsnittet. Går nå over til å legge svart bakgrunn som utgangspunkt og da blir jo helhetsinntrykket et annet ift. utsnitt også... Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ser ut som det ble full treff med det enda mer sorte en i bilde,ser nå ut som stilken kommer ut av noe og er på vei opp mot og bli helt sort i topp,ville selv prøvd og gjøre det grønne som er igjen bak bloms sort,for muligens å forsterke denne effekten,bare tanker. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Ser ut som det ble full treff med det enda mer sorte en i bilde,ser nå ut som stilken kommer ut av noe og er på vei opp mot og bli helt sort i topp,ville selv prøvd og gjøre det grønne som er igjen bak bloms sort,for muligens å forsterke denne effekten,bare tanker. Takk igjen for kommentaren, Tor! Jeg har ikke gjort mye for å mørkne bakgrunnen, såvidt jeg husker har jeg bare økt kontrasten. Jeg regner med at det grønne du sikter til er en liten blomsterstilk som går ut bakover, men når du sier det ser jeg at uttrykket ville bli renere om jeg kloner den bort. Takk for tipset! 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ser ut som det ble full treff med det enda mer sorte en i bilde,ser nå ut som stilken kommer ut av noe og er på vei opp mot og bli helt sort i topp,ville selv prøvd og gjøre det grønne som er igjen bak bloms sort,for muligens å forsterke denne effekten,bare tanker. Takk igjen for kommentaren, Tor! Jeg har ikke gjort mye for å mørkne bakgrunnen, såvidt jeg husker har jeg bare økt kontrasten. Jeg regner med at det grønne du sikter til er en liten blomsterstilk som går ut bakover, men når du sier det ser jeg at uttrykket ville bli renere om jeg kloner den bort. Takk for tipset! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 vakker og litt mystisk stemning i dette bildet.. har egentlig ikke noe tips til forbedring.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg