Svein Oftedal Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Gladiator Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Et flot og skarpt billede af insektet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Spennende klart og fint bilde,ikke noe å si på lyset som eg ser det. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Meget skarpt og flotte farver. Det eneste jeg ikke liger er sitteunderlaget, men sitter den der så får jo det være. Totalt et veldig severdig bilde. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Den ser riktig stridslysten ut - flott og skarpt bilde. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Denne ble fin i sin gullrustning. Synes både komp, skarphet, lys og farger ble bra. Noe støy i bakgrunnen på min skjerm. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Flott detaljrikt bilde av pretadoren ( som jeg ville kalle den ) da dette vel er en rovflue? Ser ingen støy på min skjerm. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Meget skarpt og flotte farver. Det eneste jeg ikke liger er sitteunderlaget, men sitter den der så får jo det være. Totalt et veldig severdig bilde. Flua sitter på et blad, like det eller ikke Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Flott detaljrikt bilde av pretadoren ( som jeg ville kalle den ) da dette vel er en rovflue? Ser ingen støy på min skjerm. Takk for kommentar! Dette er nok ingen rovflue, flua på bildet er langt mindre. Trolig en slektning av gjødselfluene, men også disse kan være predatorer, så mulig du har rett mht tittel Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Denne ble fin i sin gullrustning. Synes både komp, skarphet, lys og farger ble bra. Noe støy i bakgrunnen på min skjerm. Takk for kommentar! Jeg ser også støyen i bakgrunnen, men synes ikke det var generende i dette bildet, men det er jo en smakssak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg