Gå til innhold

Her er Porsche-musa

Anbefalte innlegg

Gavekort - til å være sikker på så mye så vet du imponerende lite...

Beklager å måtte skuffe deg, men min venn er ikke medlem av en hemmelig snobbekult som sitter å rakker ned på underklasse-mennesker, men hadde han gjort det hadde sikkert du stått langt oppe på lista...du er forøvrig eneste som kaller andre drittsekker her, så var det Audi, BMW eller Porsche du kjører selv ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, de fleste som kjører porsche og audi bygger de fra grunnen av og programmerer sin egen motorstyring - egentlig absolutt alle sammen.

Har hørt ekstrautstyr er dyrt, mulig de bygger sitt eget og tegner kart til navigasjonen selv etc.

eller hva? :-)

Skriv din kommentar....

Litt dårlig formulert, for å spesifisere det litt nærmere så bygger han om Porscher, kjøper karosseri, eller komplette bilder, stripper det helt ned til karosseriet, pusser opp og evt bygger om. Tar alt av motor ombygging, girkasse og drivverk og setter alt sammen til en komplett bil. I tillegg til motorstyringen som nevnte tidligere så lager han også en del custom komponenter der det kan forbedre ytelser eller feks kjøling av motor m.m.

Og når man gjøre det skikkelig så var selvsagt "Nygift" fonten på bakruta på 911 bryllupsbilen for noen få uker siden Porsche sin egen...

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si meg enig i at alle som kjører BMW, Audi og porsche er drittsekker.

Folk med biler som har god motor har kanskje større sjanse for å kjøre litt hardere i trafikken, men det gjør det jo ikke til komplett drittsekk 24/7

BTW: fettstygg mus :D Liker ikke den konservative designen porsche har

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...