fo2re Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gavekort - til å være sikker på så mye så vet du imponerende lite... Beklager å måtte skuffe deg, men min venn er ikke medlem av en hemmelig snobbekult som sitter å rakker ned på underklasse-mennesker, men hadde han gjort det hadde sikkert du stått langt oppe på lista...du er forøvrig eneste som kaller andre drittsekker her, så var det Audi, BMW eller Porsche du kjører selv ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg kjører på føttene mine. Du holder tilbake deres hemmelige konspirasjoner! Jeg er kanskje svært høyt på listen, men det er rett under Porsche-, Audi- og BMW-sjåfører. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 ja, de fleste som kjører porsche og audi bygger de fra grunnen av og programmerer sin egen motorstyring - egentlig absolutt alle sammen. Har hørt ekstrautstyr er dyrt, mulig de bygger sitt eget og tegner kart til navigasjonen selv etc. eller hva? :-) Skriv din kommentar.... Litt dårlig formulert, for å spesifisere det litt nærmere så bygger han om Porscher, kjøper karosseri, eller komplette bilder, stripper det helt ned til karosseriet, pusser opp og evt bygger om. Tar alt av motor ombygging, girkasse og drivverk og setter alt sammen til en komplett bil. I tillegg til motorstyringen som nevnte tidligere så lager han også en del custom komponenter der det kan forbedre ytelser eller feks kjøling av motor m.m. Og når man gjøre det skikkelig så var selvsagt "Nygift" fonten på bakruta på 911 bryllupsbilen for noen få uker siden Porsche sin egen... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg kan ikke si meg enig i at alle som kjører BMW, Audi og porsche er drittsekker. Folk med biler som har god motor har kanskje større sjanse for å kjøre litt hardere i trafikken, men det gjør det jo ikke til komplett drittsekk 24/7 BTW: fettstygg mus Liker ikke den konservative designen porsche har Lenke til kommentar
Jypling Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gaverkort er en ganske dårlig troll, imo. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gaverkort er en ganske dårlig troll, imo. Lol! Det sier du nå som jeg har klart å holde det gående i nesten to sider? U jelly? Lenke til kommentar
Flex Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) http://tomstaavi.vgb.no/2011/05/25/vitenskapen-har-talt-snikerne-kj%C3%B8rer-audi/ http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=543173 Endret 22. august 2011 av Flex Lenke til kommentar
Jypling Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Lol! Det sier du nå som jeg har klart å holde det gående i nesten to sider? U jelly? Totally jelly beans. Endret 22. august 2011 av Jypling Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Lol! Det sier du nå som jeg har klart å holde det gående i nesten to sider? U jelly? Totally jelly beans. Godt å høre! Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jesus christ, den så ergonomisk veldig vond ut... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ser ut som en plastikkleke som også heller ikke minner meg veldig om 911. Greit at den har formene som bilen, men de kunne prøvd litt hardere når de først skulle lage en bildatamus. Den er sikkert ikke god å holde i heller. Nei, jeg sverger til skikkelige muser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå