Cthulhu Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Matchende musmatte koster ekstra. Her er Porsche-musa Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Så om det ikke var nok å se ut som en drittsekk på veien, så kan du nå altså se ut som en drittsekk, også på kontoret... 3 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Den var jo stygg som juling. 4 Lenke til kommentar
airsnopy Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ja du får sagt det Gavekort. Og du fremstår ihvertfall som veldig smart på forumet. Hvis jeg skal tenke som deg så må jeg jo ta deg over den samme kammen å si at du bare er misunnelig. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 http://www.google.no/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=porsche+drivers+douche Det er sosialt anlagt at alle som kjører Audi eller Porsche er drittsekker. Selv Ferrari-sjåfører er bedre å omgå seg med, om man tåler en sleik sveis, solbriller og en lukt av armhulene til Armani. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kjenner 2 stykker som er Porsche frelste lokalt her, en av de driver om dagen å gjør ferdig sin 5 Porsche 911 bygget helt fra bunn av inkludert motor, drivverk og styringselektronikken med eget laptop interface i handskerommet og selvskrevet software fra bunn av som kjører på en laptop til å styre dette. Han er en av de hyggeligste og mest hjelpsomme vennene jeg har kjent siden 1985. Før ba han "proffene" om hjelp når det gjaldt Porsche, nå ringer de han. Kanskje du burde ta ett brevkurs i fordommer og komme deg ut mer blant folk ? 6 Lenke til kommentar
findon Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 ja, de fleste som kjører porsche og audi bygger de fra grunnen av og programmerer sin egen motorstyring - egentlig absolutt alle sammen. Har hørt ekstrautstyr er dyrt, mulig de bygger sitt eget og tegner kart til navigasjonen selv etc. eller hva? :-) Skriv din kommentar.... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg kan ikke se at det er noen back/forward-knapper. Kan rullehjulet i det hele tatt trykkes ned? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hadde det enda vært Ferrari så Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hmm, det var en ganske stygg mus. Får håpe funksjonaliteten ikke står i stil med utseende. AtW Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Fantastisk at man kan begynne å krangle på grunnlag av utseende på en datamus. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Gavekort har vist ikke råd til en god bil 3 Lenke til kommentar
xxzippo Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 det hær e for folk som ikke har rå til en Porsche xD Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 En kollega av meg har en 997 og er fullstendig Porsche-frelst. Skal tipse han om denne musa. Han er for øvrig en meget hyggelig person. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg kan ikke se at det er noen back/forward-knapper. Kan rullehjulet i det hele tatt trykkes ned? Du må jo sette den i revers. Men seriøst, den musa var ikke akkurat særlig pen. Beviser vel bare at Porsche ikke har designet noe særlig interessant på noen år. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Det er sosialt anlagt at alle som kjører Audi eller BMW er drittsekker. Rettet opp den grove faktafeilen din. 1 Lenke til kommentar
iwood Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) *Post slettet. Endret 21. august 2011 av iwood Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Dere har glemt BMW sitt kabinett også som man kan få kjøpt. Personlig får vi vente å se, skal jeg ha Porsche saker så tror jeg at jeg tar kontakt med Fanatec og bestiller ett av deres Porsche ratt. Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 "porche mus" kan leses på en annen måte enn du kanskje håpte på... må si jeg ble temmelig skuffet selv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kjenner 2 stykker som er Porsche frelste lokalt her, en av de driver om dagen å gjør ferdig sin 5 Porsche 911 bygget helt fra bunn av inkludert motor, drivverk og styringselektronikken med eget laptop interface i handskerommet og selvskrevet software fra bunn av som kjører på en laptop til å styre dette. Han er en av de hyggeligste og mest hjelpsomme vennene jeg har kjent siden 1985. Før ba han "proffene" om hjelp når det gjaldt Porsche, nå ringer de han. Kanskje du burde ta ett brevkurs i fordommer og komme deg ut mer blant folk ? Brevkurs er tatt. Jeg er sikker på at vennen din er medlem av en hemmelig snobbekult som sitter å rakker ned på underklasse-mennesker dag ut og dag inn, derfor er han temmelig utdouchet innen du treffer han på kveldstiden. Gavekort har vist ikke råd til en god bil Stemmer på en flekk! Jeg er student. Forandrer det på fakta? NEI! Rettet opp den grove faktafeilen din. Beklager så meget! Du har helt rett... BMW-sjåfører er også drittsekker. Men grunnen til at jeg ikke nevnte BMW er fordi drittsekkene skifter over til Audi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå