fotogigen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ungfugl. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Skarpt og fint dette! Bra utsnitt også, så finner ikke noe kritisere for Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Klart fint og levende bilde,litt usikker på om du ville bilde i sin helhet skal se ekte ut,eller om du har forsterket det blå for og få en sterk kontrast til fuglen,er bilde som du vil ha det, er det meget bra,det blå ble titt i overkant blå om det skal se ekte ut. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Nok et flott fuglefoto fra deg, tett på, veleksponert og fint utsnitt. Fint fokus og god skarphet på øyet - fokuset ser ut til å være relativt snevert og det fungerer for såvidt fint, men det hadde heller ikke vært så helt dumt med noe større dybdeskarphet. Jeg har ingen erfaring med den brennvidden du har brukt her, men jeg vil jo tro at du kunne fått det bra skarpt med lengre lukkertid og mindre blender også...? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Takk for flotte kommentarer, blåfargen er faktisk autentisk.. det var nok den lave kveldssola som skapte det slik.. grunnen til den store blenderåpningen var at eg drev og tok fluktbilder da denne landet tett ved båten. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fint bilde av skårungen..blunkingen med det indre vaskelokket har ingenting med om den har dykket eller skal det etc..dette lokket brukes ustanselig men frekvensen er så raskt at det menneskelige øyet ikke kan oppfatte den..de har ganske enkelt 2 øyelokk, et indre og et ytre . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg