Nerdiboy Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Warcraft 3 nekter å starte... jeg får bare denne feilmeldingen. Noen andre som har hatt det samme problemet, eller vet hvordan jeg kan fikse det? Blir ganske irritert når jeg nettopp har kjøpt et spill så virker det ikke. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 ....... Virus? .......... Ta en full system scan med virus programmet ditt.. hvis du har ett virus ved navn win32.pinfi, så sliter du. Det gjør nemlig slik at .exe filer blir ødelagt. Eneste måte og slette det på er og gå inn i sikkerhets modus, inn i regedit og finne registreringen til viruset Hvis du ikke greier dette, kan det nok hende du må betale dyre dommer for og få fikset PC-en Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 ....... Virus? .......... Ta en full system scan med virus programmet ditt.. hvis du har ett virus ved navn win32.pinfi, så sliter du. Det gjør nemlig slik at .exe filer blir ødelagt. Eneste måte og slette det på er og gå inn i sikkerhets modus, inn i regedit og finne registreringen til viruset Hvis du ikke greier dette, kan det nok hende du må betale dyre dommer for og få fikset PC-en Eller format c: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå