luxuslexus Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei. Lurer på om det finnes en side hvor jeg kan kjøpe en og en kamp, etterhvert som jeg finner noen jeg vil se. Er ikke interessert i et månedsabonnement, da jeg ikke ser for ofte på fotball. Derfor vil jeg heller betale for å se de kampene som interesserer meg. Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Dette er vel mulig på Sumo? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kjøp deg en bigone, da får du 24timers pass til sumo. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Sånne løsninger er som regel svindyre. 2 kamper koster like mye som en månedsavgift osv Er viaplay like dårlig som i fjor? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Regner med at han er ute etter Premier League siden han spør i denne kategorien, men ja Viaplay er like dårlig som før. Bare at nå koster det 100kr for en kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå