Syar-2003 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Er ikke 'wd1002faex' en 1TB WD Caviar Black 7200 drive. Anyway du kan laste ned WD data life guard (DLG) for windows for å prøve å diagnostisere harddisken og problemet ditt. http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=613&sid=3&lang=en Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Tror du den vil funke selv om for øyeblikket windows ikke "finner" harddisken? Er ikke 'wd1002faex' en 1TB WD Caviar Black 7200 drive. Hmm er ikke 100 prosent sikker, men trodde den var på 500 gb. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 ( http://www.wdc.com/wdproducts/library/SpecSheet/ENG/2879-701276.pdf ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Litt uavhengig av hvor stor den er: Hvor mye du bruker på å prøve å redde innholdet på den avhenger jo selvsagt på hvor verdifulle du mener filene som ligger på den er. Hvis alle familiefotoene ligger der+++ er det kanskje veldig lite penger å bruke, men er det filer som er lett tilgjengelige på nettet, kanskje ikke likeså. Det blir jo ett vurderingsspørsmål. backup av viktige ting bør være en prioritet.. Don't say I didn't tell ya... Endret 22. august 2011 av MrLee Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Okei, oppdatering: Nå finner windows harddisken igjen plutselig. Kjører nå det testprogrammet som ble linket over her, skal rapportere når den er ferdig! Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Tja, veldig greit å ha uansett etter min mening... PC trøbbel kommer alltid til å finnes.. Jeg har iallefall brukt min masse, både for min egen del og for å hjelpe kompiser.. btw, du finner det enda billigere på dealextreme.com Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 OKei. Hvordan er det denne brukes egentlig? Hvilken funksjon har den? Kjørte den testen som ble linket over her, men fikk ikke noe resultater :/ Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 OKei. Hvordan er det denne brukes egentlig? Hvilken funksjon har den? For å si det enkelt så lager du jo en eksterndisk av en intern disk. Slik at den USB kontroller og ikke diskkontroller. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Slik at om det er ledningen fra harddisken til hovedkortet det er noe galt med, s[ vil det funke med denne tingen, men om det er noe galt med harddisken i seg selv, s[ vil den ikke ha noen effekt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 ja. og hvis det er noe galt med SATA kontrolleren på HK ditt så vil den også fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå