NavStar22 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg sliter stadig med følelsen av å være lei av alt jeg driver med. Ting jeg før likte å gjøre før er bare stortsett blitt kjedelig. Mange dager har jeg bare ikke motivasjon eller energi til å foreta meg noe mer enn nødvendig. Har blant annet prøvd mye i fritiden på å utvikle mine hobbyer som musikk og fotografering. Men jeg føler meg stortsett for tom og inspirasjonsløs til å få til så mye mere med det. Og det føles ofte bare som en byrde å prøve å gjøre noe mere med det. Blir ofte bare rot når jeg prøver å forklare vansklige ting, men nå orker jeg ikke å viske ut alt jeg har skrevet flere ganger! Men det er kanskje ikke så mye å gjøre med disse problemene? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Velkommen i klubben... Prøv å ikke gjør ting du pleier så lenge som mulig...noen ganger så kommer lysta bitte litt tilbake etter en stund. Men det er jo noe som ligger bak det her slik...jeg har en lang fin liste over psykiske problemer jeg sliter med som skylder dette. Noe du evnt burde sjekke også? En behøver jo ikke slite psykisk for å føle slik...dem fleste gjør jo det fra tid til tid også. Men nå vet jeg jo ikke hvor ille du har det da. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kanskje du hadde hatt godt av å ha en profesjonell psykolog å prate med? Du kan bli henvist av fastlegen din, og i enkelte tilfeller så kan du faktisk ''bruke'' fastlegen din som en konfidensiell vegg som du kan prate til Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Føler jeg har mye av det samme, føler meg veldig tom og ikke helt tilstede. Selv skal jeg til lege med det iallfall. Postet av anonym: e5b0b00cec5f4cf9f905626a7c7ff675 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Dumper ho, selger det, slutter, finner noe nytt Lenke til kommentar
2ore Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Har kjent meg igjen de siste ukene. Ikke mye moro å finne på når bestevennene dine har flyttet til Oslo for å gå på universitet. Selv flytter jeg ikke til Oslo før den 27. august, så for å fylle opp tomrommet har jeg skiftet diett totalt og begynt å trene for fult. Gjerne 5-6 ganger i uken før/etter jobb. Absolutt verdt det spør du meg! Har klart å redusere kroppsfettprosenten min fra 13% til 11% samtidig som at jeg løfter mye mer enn før. I tillegg sitter du alltid igjen med en veldig god følelse etter en hard treningsøkt. Om du vurderer trening er denne linken absolutt verdt å få med seg. Alt fra motivasjon, diett til treningsprogram blir tatt opp. http://www.liamrosen.com/fitness.html Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Da finner jeg på noe nytt jeg kan prøve, enten så finner jeg meg en ny interresse ellers så verdsetter jeg mine gamle som jeg er god i og liker å drive med. sliter også mye med å få motivasjon til å jobbe med oppgaver og lesing osv, men da jobber jeg hardt for at jeg vet at når oppgaven er innlevert så kan jeg drite i alt og være selvdestruktiv og drikke og feste hele helga og kanske ut i uka noe som føles veldig godt da jeg får rast ifra meg all fustrasjon og rastløshet og bare vil være kjedelig og rolig igjen ei stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå