Gå til innhold

BK: Junikveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:) Hei

Her er det ikke bare en gjennomført god komp som Wasco sier, men en også en meget gjennomtenkt komp. Liker de flotte varme fargene du har her denne kvelden, samt speilinngen som er sånn akkurat passe sløva. Skarpheten er det jo heller ikke noe å si på - det er i 100 der den skal være det.

 

Jeg er ikke så glad i tretopper som kuttes, men her tror jeg det kanskje var uunngåelig. :hmm:

 

Tilbake til den fine balansen i kompen i bildet: Skikkelig fint med dette lille avbrekket i speilinga helt nederst til høyre som balanserer med de små lyse trærne ltt inn i bildet - og veldig fint at du har tatt med det lille, litt mørkere elementene i forgrunnen på venstre side av bildet som også balanserer mot hovedmotivet som er selve skogen.

Tror nemlig om du ikke hadde hatt med den forgrunnen til venstre - da hadde billdet blitt veldig høyre-tungt.

 

:D Jeg liker veldig godt det jeg ser.

Bra gjennomtenkt og jobba dette her.

 

RAK-foto :thumbup:

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar

Et veldig godt eksempel på at når man driver med fotografering i naturen så må man spille på lag med naturen. Mange sier at det å ta bilder er å fange lyset. Hvis man ser på dette bilde så er det nettopp det som har blitt gjort, man har fanget lyset når det lyser opp en enkel del. Man kunne kommet tilbake til denne plassen når tid som helst på dagen og man ville aldri fått samme stemningen osv.

 

Med andre ord så liker jeg bildet ditt. Den eneste tingen jeg ville gjort andreledes var å beskjært vekk de forstyrrende ringene i vannet helt nede i høyre hjørne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...