enden Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Trenger endel bullets til nyhetene på siden min, men jeg er ikke spec flink til å tegne/designe selv (se bare hva jeg har prestert selv...). Derfor lurer jeg på om noen av dere har lyst til å lage en hel haug med bullets til nyhetsdelen min. De må selvsagt stå i stil til resten av siden - enkle og i gråtoner eller b/w Storleiken må være 70*70 Se ellers siden min for å få en ide om hva jeg mener Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Det der kalles bumping og er ulovlig.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Den er nok muligens litt på kanten ja, men jeg ble rimelig overrasket over at ingen engang hadde en kommetar til tråden. Det er ikke ofte på denne delen av forumet! Derfor følte jeg en sterk trang til å uttrykke overraskelsen min. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hehe, bare slapp av. Det er nok snart noen som gir deg en bullet. De bruker å gjøre det på denne delen av forumet når noen spør om gratis hjelp.... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Her har du en bullet, lille venn: . Flere, sier du? * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå