Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan hadde du reagert på å få vite at noen runker til et bilde av deg?

Rippler

211 stemmer

1. 1. HVordan hadde du reagert?

• Jeg hadde blitt sjokkert!
      7
    • Bryr meg ikke.
      29
    • Jeg hadde likt det.
      68
    • Så lenge det ikke er av samme kjønn så er det helt greit.
      92
    • Jeg har bare lyst til å stemme.
      15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde blitt sjokkert. Hadde det vært en gutt hadde jeg synes det var utrolig ekkelt. Hadde det vært en digg jente, så hadde jeg fremdeles vært sjokka, men hadde kanskje synes det var litt tøft. Hadde det vært en turn-off jente hadde jeg synes det var helt forferdelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå , det er litt avhengig av hvor prippen man er tror nå jeg , i noen tilfeller så kan man jo ta det som et komplimang , mens i andre tilfeller så vil man vel føle at det er ekkelt.

Uansett , legger man ut bilder av seg selv på Facebook og andre sosiale medier så må man forstå at noen kan synnes at man er pen og dermed få lyst til å kose seg litt med en fantasi eller to , derimot blir det jo litt ekkelt om vedkommende blir "problematisk" og prøver seg på deg når du har sagt klart ifra.

Blir han / hun stalker er det jo klart at man må kvitte seg med vedkommende på en eller annen måte , politi er som regel en grei løsning mens pepperspray kan være en annen løsning.

Lenke til kommentar

Nå , det er litt avhengig av hvor prippen man er tror nå jeg , i noen tilfeller så kan man jo ta det som et komplimang , mens i andre tilfeller så vil man vel føle at det er ekkelt.

Uansett , legger man ut bilder av seg selv på Facebook og andre sosiale medier så må man forstå at noen kan synnes at man er pen og dermed få lyst til å kose seg litt med en fantasi eller to , derimot blir det jo litt ekkelt om vedkommende blir "problematisk" og prøver seg på deg når du har sagt klart ifra.

Blir han / hun stalker er det jo klart at man må kvitte seg med vedkommende på en eller annen måte , politi er som regel en grei løsning mens pepperspray kan være en annen løsning.

Det var da måte på å dra ting ut av sammenheng...

Nå bør det da være slik at vedkommende ikke finner ut dette. Ser forøvrig ingen grunn til at noen skal fortelle en annen person det i det hele tatt. Men tenker ts på om vedkommende forteller det til en kamerat og denne personen forteller det videre på en eller annen måte?

Lenke til kommentar

Men tenker ts på om vedkommende forteller det til en kamerat og denne personen forteller det videre på en eller annen måte?

I denne sammenheng er det egentlig irrelevant hvordan du får vite det, men for argumentets skyld kan vi godt si det sånn, ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men tenker ts på om vedkommende forteller det til en kamerat og denne personen forteller det videre på en eller annen måte?

I denne sammenheng er det egentlig irrelevant hvordan du får vite det, men for argumentets skyld kan vi godt si det sånn, ja.

personen som får vite at noen gjør noe slikt, vil kanskje ha en annen oppfatning enn at det er irrelevant...Du skjønner kanskje hvorfor...

Det var da måte på å dra ting ut av sammenheng...

Interessant ordvalg.

HAHAHAHAHA!

Lenke til kommentar

For en tråd, kom hit tilfeldig etter å ha klikket inhold siste 24 timer.

Jeg tror jeg hadde brutt ut i hysterisk latter for å være ærlig, og serriøst håpet at det var en jente, ellers hadde jeg blitt ganske forskrekket

Lenke til kommentar

personen som får vite at noen gjør noe slikt, vil kanskje ha en annen oppfatning enn at det er irrelevant...Du skjønner kanskje hvorfor...

Jeg ser hva du mener og jeg kunne omformulert spørsmålet.

Bare ta utgangspunkt i at infoen du får er 100% sann og at den blir levert av en troverdig kilde og ikke vedkommende selv.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...