Jassogitt Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Så dyr brusen er på kafeer, så får man inderlig håpe at den smaker bedre. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Så dyr brusen er på kafeer, så får man inderlig håpe at den smaker bedre. Mtp. på at ingen server deg colaen du kjøper på Kiwi i et rent glass med isbiter, så må den nesten være litt dyre :-) Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Så dyr brusen er på kafeer, så får man inderlig håpe at den smaker bedre. Mtp. på at ingen server deg colaen du kjøper på Kiwi i et rent glass med isbiter, så må den nesten være litt dyre :-) Jo, men når literprisen nærmer seg 100 kr, så er det jo litt drøyt. 1 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Har i det siste kjøpt Cola glassflasker i ulike foretninger (OBS, rema, meny) for 14kr stykket. Det blir det ikke noe av lenger. Det smaker akkurat det samme som mainstream cola i plastikkflasker, bare det er mye dyrere. Det finnes ikke lenger god cola i butikkene! I omtrent alle restauranger/cafeer jeg har vært på smaker den bra, men aldri hjemme, så det er ikke meg det er noe galt med. På glassflasken står det at det er produsert for EU markedet, med tillatelse fra coca cola company. Mao, det er bare en kopi av originale colaen som er en total fiasko, og ødelegger ryktet dems. Noen som vet om det går å få kjøpt cola i stor kvantitet direkte fra den EKTE coca cola forhandleren? Vurderer å kjøpe flere hundre stykk og spleise med noen andre kresne folk.. Endret 31. desember 2011 av Iceman22 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Selvfølgelig finnes det ikke god cola. Er Pepsi Max som gjelder. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har i det siste kjøpt Cola glassflasker i ulike foretninger (OBS, rema, meny) for 14kr stykket. Det blir det ikke noe av lenger. Det smaker akkurat det samme som mainstream cola i plastikkflasker, bare det er mye dyrere. Det finnes ikke lenger god cola i butikkene! I omtrent alle restauranger/cafeer jeg har vært på smaker den bra, men aldri hjemme, så det er ikke meg det er noe galt med. På glassflasken står det at det er produsert for EU markedet, med tillatelse fra coca cola company. Mao, det er bare en kopi av originale colaen som er en total fiasko, og ødelegger ryktet dems. Noen som vet om det går å få kjøpt cola i stor kvantitet direkte fra den EKTE coca cola forhandleren? Vurderer å kjøpe flere hundre stykk og spleise med noen andre kresne folk.. One word: PLACEBO Og til han over: lol 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Har i det siste kjøpt Cola glassflasker i ulike foretninger (OBS, rema, meny) for 14kr stykket. Det blir det ikke noe av lenger. Det smaker akkurat det samme som mainstream cola i plastikkflasker, bare det er mye dyrere. Det finnes ikke lenger god cola i butikkene! I omtrent alle restauranger/cafeer jeg har vært på smaker den bra, men aldri hjemme, så det er ikke meg det er noe galt med. På glassflasken står det at det er produsert for EU markedet, med tillatelse fra coca cola company. Mao, det er bare en kopi av originale colaen som er en total fiasko, og ødelegger ryktet dems. Noen som vet om det går å få kjøpt cola i stor kvantitet direkte fra den EKTE coca cola forhandleren? Vurderer å kjøpe flere hundre stykk og spleise med noen andre kresne folk.. Du... Det står akkurat det samme på all brus fra Coca-Cola Company. Uansett om det er glassflaske i butikk, plastflaske eller bokser. Det står det også på brus som Urge Intense, som er et unikt produkt for Norge. Utviklet her, og selges bare her. Hvis du mener det er amerikansk Coca-Cola som er "ekte" cola, må jeg skuffe deg. Sammenlignet med norsk, tysk eller britisk Coca-Cola er den amerikanske som å drikke fra doskåla. De har endret oppskriften, for å spare penger, så i USA er det ikke sukker i colaen. Det er maissirup. Du kjenner på smaken at noe er galt. Men søk på Ebay, se om du finner det du leter etter. Det nærmeste du kommer er meksikansk cola. Det selges i litervis på internett, til amerikanere som tørster etter sukker-cola. Den smaker ikke annerledes enn norsk cola, men du mener tydeligvis det. EDIT: Som han andre sa: Placebo. Selvfølgelig finnes det ikke god cola. Er Pepsi Max som gjelder. For det første: Pepsi Max er en cola. Cola er ikke et produkt, det er en type brus. Det du sa, er det samme som å si "Selvfølgelig finnes det ikke god sitronbrus. Det er Sprite som gjelder". Endret 1. januar 2012 av Hanske Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Er klar over det, mente Coca Cola Endret 1. januar 2012 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå