NeEeO Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hallo, jeg har Windows 7. Når batteriet mitt er veldig lavt eller lavt, kommer det aldri noen popup eller noe som helst, så pcen bare slår av seg selv. Batteriet mitt er allerede redusert levetid, vil ikke at det skal skje mer. Noen som vet hvordan jeg kan få sånn at det skal komme noe opp da batteriet er lavt, sånn att jeg ikke trenger å se på batteri ikonet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 hva sier denne om strøm? Kontrollpanel\Alle kontrollpanelelementer\Ikoner i systemstatusfelt Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Kontrollpanel\Alle kontrollpanelelementer\Ikoner i systemstatusfelt HÆ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 om du har engelsk.. Control Panel\All Control Panel Items\Notification Area Icons Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Den er på "Show icons and notifications" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå