andersen91 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg har altibox hjemme og jeg har mistet fler kanaler plutselig ser jeg, dette da en god stund etter alt det rotet med Discovery og som de fikk reddet tilbake. Men jeg skulle søke etter de kanalene jeg har mistet plutselig her om dagen og jeg kan ikek skjønne hvordan jeg skal gjøre det! Hjelp. Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har altibox hjemme og jeg har mistet fler kanaler plutselig ser jeg, dette da en god stund etter alt det rotet med Discovery og som de fikk reddet tilbake. Men jeg skulle søke etter de kanalene jeg har mistet plutselig her om dagen og jeg kan ikek skjønne hvordan jeg skal gjøre det! Hjelp. Hmmm, tar du strømmen resetter boksen seg tror jeg og da skal vel de kanalene som du har være der. Hvis ikke de er tilbake skal du trolig ikke ha dem heller... Lenke til kommentar
andersen91 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 ok da prøver jeg det imorgen! Takk for svar! Lenke til kommentar
andersen91 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) jeg har dratt ut kontakten men det funka ikke. Finens det er "reset" knapp på altibox boksen? Endret 21. august 2011 av andersen91 Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 jeg har dratt ut kontakten men det funka ikke. Finens det er "reset" knapp på altibox boksen? Tror ikke det, å ta strømmen er som å resette den. Når den får strøm igjen laster den all firmware inn på nytt. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 trykk på portal, gå til instillinger. Her er det et valg for å få factory reset boksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå