Makri Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg gikk for 30 minutter siden kraftig på et bordbein, og det gjorde ekstremt vondt. Smerten har nesten gitt seg, men har litt vondt i tåa når jeg bøyer den og sånt, noen som har erfaringer å dele? Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg tviler på at du har brukket tåa, du har nok i verste fall forstuet den:) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Enkel huske regel: Kan du bevege den er den ikke brukket Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Der tar du feil, jeg hadde brukket fingen min den kunne jeg bevege på Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Der tar du feil, jeg hadde brukket fingen min den kunne jeg bevege på Samme her. Jeg tok uansett og sjekket meg med legen. Han sa den bare trengte hvile. Idag har jeg en tå som har grodd feil. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Der tar du feil, jeg hadde brukket fingen min den kunne jeg bevege på Finnes tydeligvis unntak Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Om du kan bøye den i mangen nye og spennende retninger, er den som regel brukket! Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Der tar du feil, jeg hadde brukket fingen min den kunne jeg bevege på Samme her. Jeg tok uansett og sjekket meg med legen. Han sa den bare trengte hvile. Idag har jeg en tå som har grodd feil. det samme skjedde med pappa sin fing Lenke til kommentar
Boof Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Der tar du feil, jeg hadde brukket fingen min den kunne jeg bevege på Samme her. Jeg tok uansett og sjekket meg med legen. Han sa den bare trengte hvile. Idag har jeg en tå som har grodd feil. det samme skjedde med pappa sin fing Hvis den hadde vært brukket, så ville ikke smerten ha begynt å gi seg. Da ville det vært mer varig smerte. Man kan bli vant til litt smerte...men hvis den går helt bort, så er det ikke brukket. Et brukket bein vil gnisse mot andre beinrester. En brest kan oppstå, og da hovner som regel tåa skikkelig opp, og fortsetter å være vond i tillegg. Hvis ikke smerten gir seg, snakk med legen. Insister på røntgen om du virkelig er i tvil. Koster ikke mange kronene. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Smertene ga seg etter en god stund, type måneder. Klarer ikke å bøye det ytterste leddet på tåa, og jeg har en kul oppå ene leddet på tåa. Gjør ikke vondt lenger dog og det plager meg ikke nevneverdig, men legen gjorde feil. Det jeg egentlig prøvde å si, er at trådstarter burde sjekke seg om han er i tvil. Lenke til kommentar
Boof Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Smertene ga seg etter en god stund, type måneder. Klarer ikke å bøye det ytterste leddet på tåa, og jeg har en kul oppå ene leddet på tåa. Gjør ikke vondt lenger dog og det plager meg ikke nevneverdig, men legen gjorde feil. Det jeg egentlig prøvde å si, er at trådstarter burde sjekke seg om han er i tvil. enig. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Gutter Dra til legen for en sjekk om du er i tvil. Det skader aldri.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå