Gå til innhold

gammelt spill ala monkey island

Anbefalte innlegg

jeg så akkurat beneath a steel sky og kom på ett annet gammelt spill i samme sjanger jeg har glemt navn på...

i starten er det en liten intro av en hjerne operasjon, etter det kommer du til en gravplass, når du går videre finner du ett lik i en sving samt fotokamera på liket, du kommer hjem og må gjemme våpenet ditt så ikke politiet finner det.

husker jeg rett så er du uskyldig men mistenkt for mord, du må oppklare det selv og kan bli tatt av politiet om du gjør noe feil.

litt senere i spillet mener jeg du må bruke en pute som lyddemper på pistol for og skyte en hund.

kjempefint hvis noen vet kass spill jeg snakker om, jeg tror det er rundt 10 år gammelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var ikke dark seed, spillet jeg tenker på er på en måte realistisk, stedene du kan gå til er blant annet huset ditt, ett universitet, gravplass, downtown altså i byen og slike steder. ikke noe magi eller fantasigreier altså :p .

dark seed så litt kult ut, jeg tester det hvis jeg får det til på pcen.

Lenke til kommentar

jeg så akkurat beneath a steel sky og kom på ett annet gammelt spill i samme sjanger jeg har glemt navn på...

i starten er det en liten intro av en hjerne operasjon, etter det kommer du til en gravplass, når du går videre finner du ett lik i en sving samt fotokamera på liket, du kommer hjem og må gjemme våpenet ditt så ikke politiet finner det.

husker jeg rett så er du uskyldig men mistenkt for mord, du må oppklare det selv og kan bli tatt av politiet om du gjør noe feil.

litt senere i spillet mener jeg du må bruke en pute som lyddemper på pistol for og skyte en hund.

kjempefint hvis noen vet kass spill jeg snakker om, jeg tror det er rundt 10 år gammelt.

Mener dette må være det geniale spillet Day of the Tentacle?

Skyt meg om jeg tar feil ;)

bfisk

Lenke til kommentar

Mener dette må være det geniale spillet Day of the Tentacle?

Skyt meg om jeg tar feil ;)

bfisk

*pang*

DoTT starter med den rosa (eller var det den grønne) tentakelen som drikker av sump vannet og vil "TAKE ON THE WoRlD!!!".

Var ingen dreping av dyr i det spillet tror jeg..

(Igjen, skyt meg om jeg tar feil ;))

Lenke til kommentar
Dreamweb?

Tror ikke det. I Dreamweb var du jo skyldig, spillet var jo en ren voldsorgie... Heh. Dreamweb var et temmelig sykt spill. Hadde garantert blitt offer for politikernes vrede om det hadde blitt utgitt i dag. Men det var faktisk et ganske godt spill. Vil anbefale folk å ta en titt på det, hvis de kan finne det (og hvis de er gamle nok :-).

Lenke til kommentar

i starten er det en liten intro av en hjerne operasjon,

Hmm, hjerneoperasjon, det gir meg assosiasjoner til "Countdown", men resten av spillet ligner jo ikke så mye, der skal man vel stoppe en bombe fra å sprenge ller noe.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...