IntelAmdAti Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 jeg så akkurat beneath a steel sky og kom på ett annet gammelt spill i samme sjanger jeg har glemt navn på... i starten er det en liten intro av en hjerne operasjon, etter det kommer du til en gravplass, når du går videre finner du ett lik i en sving samt fotokamera på liket, du kommer hjem og må gjemme våpenet ditt så ikke politiet finner det. husker jeg rett så er du uskyldig men mistenkt for mord, du må oppklare det selv og kan bli tatt av politiet om du gjør noe feil. litt senere i spillet mener jeg du må bruke en pute som lyddemper på pistol for og skyte en hund. kjempefint hvis noen vet kass spill jeg snakker om, jeg tror det er rundt 10 år gammelt. Lenke til kommentar
slash Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 tror spillet du snakker om er dark seed. dette er et utrolig stemningsfullt spill, med en veldig detaljert og "gigerish" verden. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 det var ikke dark seed, spillet jeg tenker på er på en måte realistisk, stedene du kan gå til er blant annet huset ditt, ett universitet, gravplass, downtown altså i byen og slike steder. ikke noe magi eller fantasigreier altså . dark seed så litt kult ut, jeg tester det hvis jeg får det til på pcen. Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 er du sikker på at det ikke var dark seed? eller dark seed 2? der startet du nemlig i "din egen verden" med huset ditt, parken, purkestasjonen, osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Nei, dark seed har ikke stort med mordetterforskning aa gjore. Der har man faatt alien-monstre i hjernen som f*cker opp det meste i livet til stakkaren Artig det og. Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hvem sa noe om mordetterforskning? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 kjempefint hvis noen vet kass spill jeg snakker om, jeg tror det er rundt 10 år gammelt. hva er en "kass"? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 kjempefint hvis noen vet kass spill jeg snakker om, jeg tror det er rundt 10 år gammelt. hva er en "kass"? "Hvilket" Vil jeg tro... :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 "Hvilket" Vil jeg tro... :wink: hvorfor ikke skrive 'hvilket', da? ungdommen nu til dags, altså.. de blir rarere og rarere for hver dag som går. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 HeHe.. Du vet; Det er jo alltid noen tullinger som skal drive å skrive dialekt!! Holder ne kanpp på at dette er de samme som nynorsken fikk fatt i, og ødela på skolen Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 jeg så akkurat beneath a steel sky og kom på ett annet gammelt spill i samme sjanger jeg har glemt navn på... i starten er det en liten intro av en hjerne operasjon, etter det kommer du til en gravplass, når du går videre finner du ett lik i en sving samt fotokamera på liket, du kommer hjem og må gjemme våpenet ditt så ikke politiet finner det. husker jeg rett så er du uskyldig men mistenkt for mord, du må oppklare det selv og kan bli tatt av politiet om du gjør noe feil. litt senere i spillet mener jeg du må bruke en pute som lyddemper på pistol for og skyte en hund. kjempefint hvis noen vet kass spill jeg snakker om, jeg tror det er rundt 10 år gammelt. Mener dette må være det geniale spillet Day of the Tentacle? Skyt meg om jeg tar feil bfisk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Mener dette må være det geniale spillet Day of the Tentacle? Skyt meg om jeg tar feil bfisk *meie ned med m60* Lenke til kommentar
Corn Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Mener dette må være det geniale spillet Day of the Tentacle? Skyt meg om jeg tar feil bfisk *pang* DoTT starter med den rosa (eller var det den grønne) tentakelen som drikker av sump vannet og vil "TAKE ON THE WoRlD!!!". Var ingen dreping av dyr i det spillet tror jeg.. (Igjen, skyt meg om jeg tar feil ) Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Vet det re gjort av andre før MEN: *ratatata* Eller hva nå en grovkalibret AG3 nylig stjålet fra forcen ville sagt :o Etter å IKKE ha husket DoTT fortjener hrichard det ass... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Dreamweb? Tror ikke det. I Dreamweb var du jo skyldig, spillet var jo en ren voldsorgie... Heh. Dreamweb var et temmelig sykt spill. Hadde garantert blitt offer for politikernes vrede om det hadde blitt utgitt i dag. Men det var faktisk et ganske godt spill. Vil anbefale folk å ta en titt på det, hvis de kan finne det (og hvis de er gamle nok :-). Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ser ut som dreamweb er litt kult ja Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 jeg så akkurat beneath a steel sky og kom på ett annet gammelt spill i samme sjanger jeg har glemt navn på...i starten er det en liten intro av en hjerne operasjon, Hmm, hjerneoperasjon, det gir meg assosiasjoner til "Countdown", men resten av spillet ligner jo ikke så mye, der skal man vel stoppe en bombe fra å sprenge ller noe. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå