Odesseiron Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Du verden for et land dette er. Les hele saken Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hadde Lasse Lervik gitt ut bok hadde eg bladd opp! Som alltid veldig godt skrive! 1 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Unnskyld meg, har han ene gutten "horn"? Og hjertelig takk for god underholdning! Endret 20. august 2011 av privinius 1 Lenke til kommentar
McSteel Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Synd med Deep Silver intervjuet, hadde vært kjekt med noe lesestoff om Risen 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+876123 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 EIRIK Fossum? Jeg er nesten fornærmet, men er samtidig så takknemlig at jeg er kommet meg hjem helt uten sauerkraut-flekker på kroppen at det får gå! Flotte reisebrev! Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Skal dere ikke på Tokyo Game show i neste måned da? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 med livsfarlig trønderrap på ørene. Jeg gjetter Bad Spit og/eller Bromstad Billionaires? Am I close? Ellers nok et fantastisk reisebrev, og jeg sier meg enig med _KroSjefen_ Signert, Stolt Trønder! Lenke til kommentar
Daimyo79 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Blir ikke lei av biff til middag hver dag altså? Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 privinus: Utvilsomt. Fawesum: Beklager så meget. Feilen er rettet opp nå. Tusen takk for selskapet, selv om du ikke engang må prøve å fortelle at du kom hjem fra Köln uten varige men. secondarykid: Vi sender dessverre ingen journalister til Tokyo Game Show i år. Vildanden: Ikke kjempelangt unna, og jeg liker både Bad Spit og Bromstad Billionaires veldig godt. Daimyo79: Ikke snakk om! Og jeg har da vitterlig spist pølse også. Jorgen297: Nå farer du med fant. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Det kan godt hende jeg er litt kjip nå, men jeg kunne tenkt meg flere artikler om spillene og færre om pølsene og diverse annet. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Artiklene kommer vel i etterkant; Det skal vel bare være et reisebrev så vi får høre om all den merkelige maten og opplevelsene(NOE SOM JEG LIKER VELDIG GODT, THUMBS UP!) 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg er imponert og overrasket, Odesseiron. Forresten; Grotæsken er en bekjent/gammel kompis av meg, så jeg kan kanskje hooke deg opp med et møte hvis prisen er riktig. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Det kan godt hende jeg er litt kjip nå, men jeg kunne tenkt meg flere artikler om spillene og færre om pølsene og diverse annet. Både innhold og form fremstår som nokså dvaskt. Jaja, hver sin smak. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det kan godt hende jeg er litt kjip nå, men jeg kunne tenkt meg flere artikler om spillene og færre om pølsene og diverse annet. Det kommer selvsagt et hav med sniktitter og intervjuer fra Gamescom i tiden fremover. Her er det som er publisert til nå: http://www.gamer.no/tema/gc11/ Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det kan godt hende jeg er litt kjip nå, men jeg kunne tenkt meg flere artikler om spillene og færre om pølsene og diverse annet. Reisebrev skal, som nevnt i kommentarene her og for tidligere reisebrev, dekke opplevelsene rundt og om messa o.l. Mitt inntrykk er at de har ikke spesielt mye ekstra tid i løpet av dagen, etter at alle avtaler, nødvendig mat inntak osv er unnagjort. Ett reisebrev krever nok mindre tid å skrive, enn intervjuer, sniktitter o.l. Derfor ser vi flere saker, om spillene, etter at messa er ferdig, da man (trolig) har bedre tid til å renskrive notater og finpusse artikkelen når man har kommet hjem. Det blir nok også bedre artikler når man slipper å skrive dem etter en stressende dag og topp lokket er litt tett. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) secondarykid: Vi sender dessverre ingen journalister til Tokyo Game Show i år. Dere kan vel prøve å alliere dere med noen fra Pressfire, virker ut som noen dere holder med selskap på samtlige spillmesser. Er det ikke flere spillmesser i år utenom TKS? Blir 5 1/2 lange måneder før neste show, GDC i San Fransisco. PS! Fikk dere tid til å se på noen mobilspill, først og fremst til Android? Tenker spesielt på Shadowgun! Endret 22. august 2011 av secondarykid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå