madman88 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hei Jeg har samsung galaxy s II og one call jeg har ingen forsikring, der jeg lurer på å bestilleg meg dette. Forsikring som holder for knust skjerm/hvis det kommer vann på den, skader osv alt kan vell gå under et om jeg melder den som stjelt? men da er det jo det og miste den et sted? Uansett, hvor er det best å bestille seg forskring , for jeg glemte å kjøpe med forsikring på butikken noen tips? eller erfaring med one call sin forsikring? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Forsikring på mobil er bortkasta penger, det er dyrt og ulønnsomt. Endret 20. august 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 jeg har en 5000-6000 kroners mobil, da er det verdt å gi par kroner i måneden for det skal til å miste den en gang i bakken før den er ødelagt, vi snakker desverre ikke om gamle nokia tlf lenger som tåler å bli slengt i veggen Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Koster 4 248,- hos Elkjøp. Jeg synes vertfall det er unødvendig. Du må sikkert ha mobilen på inspeksjon også for å tegne forsikring på den. Det vil sikkert også koste litt. Du kan jo kjøpe beskyttelse til den. Endret 20. august 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 okey,jeg ga 6000 når den kom ut men uansett jeg trodde det var en enkel prosess og når jeg betaler 200-300 kroner en tlf regning så tenkte jeg 30-40 kroner ekstra merker jeg ikke til en gang Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ser ut som noen har dårlig erfaring med One Call sin forsikring. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=963444 Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ser ut som noen har dårlig erfaring med One Call sin forsikring. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=963444 Det finnes også de som har dårlig erfaring med NetCom sin forsikring, og Tele2 sin, og Chess sin, og Telenor sin. Til og med Gjensidige, If og Tryg finnes det de som har hatt dårlige erfaringer med. Felles for de fleste av disse er at de ikke har satt seg inn i forsikringen de kjøper, og hvilke vilkår som gjelder. Gjør man dette så er man dekket når uhellet er ute. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Koster 4 248,- hos Elkjøp. Jeg synes vertfall det er unødvendig. Du må sikkert ha mobilen på inspeksjon også for å tegne forsikring på den. Det vil sikkert også koste litt. Du kan jo kjøpe beskyttelse til den. HVor har du det at en må sjekke telefonen før den kan forsikres fra egentlig? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er mistenklig at noen kommer i etterkant av kjøpet og skal ha en forsikring på en gjenstand (uansett om dette er telefon eller andre ting). De som gir forsikringen vil sikre seg mot at de forsikrer en gjenstand som allerede er ødelagt. Dessverre mye svindel blandt forsikringstagere. Bare se på statistikken over ødelagte iPhone (forsikringstilfelelr) på de tidspunkt en ny modell kommer. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ser ut som noen har dårlig erfaring med One Call sin forsikring. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=963444 Det finnes også de som har dårlig erfaring med NetCom sin forsikring, og Tele2 sin, og Chess sin, og Telenor sin. Til og med Gjensidige, If og Tryg finnes det de som har hatt dårlige erfaringer med. Felles for de fleste av disse er at de ikke har satt seg inn i forsikringen de kjøper, og hvilke vilkår som gjelder. Gjør man dette så er man dekket når uhellet er ute. Hei Scorpion88, Vi har ikke egen tjeneste på mobilforsikring. Dette er noe som eventuelt selger av telefonen tilbyr, og er ikke noe som berører abonnementet hos oss. De aller fleste har allerede dekket mobiltelefonen via en annen forsikring de allerede har, så dette, i våre øyne, vil kun medføre en ekstrakostnad for kundene våre. Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ser ut som noen har dårlig erfaring med One Call sin forsikring. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=963444 Det finnes også de som har dårlig erfaring med NetCom sin forsikring, og Tele2 sin, og Chess sin, og Telenor sin. Til og med Gjensidige, If og Tryg finnes det de som har hatt dårlige erfaringer med. Felles for de fleste av disse er at de ikke har satt seg inn i forsikringen de kjøper, og hvilke vilkår som gjelder. Gjør man dette så er man dekket når uhellet er ute. Hei Scorpion88, Vi har ikke egen tjeneste på mobilforsikring. Dette er noe som eventuelt selger av telefonen tilbyr, og er ikke noe som berører abonnementet hos oss. Jeg heter ikke Scorpion88, og har forøvrig ikke ment å påstå at dere tilbyr forsikring til deres kunder. Det jeg påpekte var at alle bedrifter har både fornøyde og misfornøyde kunder, og at dette i seg selv ikke nødvendigvis er en fasit for kvaliteten på tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå