Gå til innhold

forsikring på telefonen


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har samsung galaxy s II og one call

 

jeg har ingen forsikring, der jeg lurer på å bestilleg meg dette.

 

Forsikring som holder for knust skjerm/hvis det kommer vann på den, skader osv

 

alt kan vell gå under et om jeg melder den som stjelt? men da er det jo det og miste den et sted?

 

Uansett, hvor er det best å bestille seg forskring , for jeg glemte å kjøpe med forsikring på butikken

 

noen tips? eller erfaring med one call sin forsikring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som noen har dårlig erfaring med One Call sin forsikring.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=963444

Det finnes også de som har dårlig erfaring med NetCom sin forsikring, og Tele2 sin, og Chess sin, og Telenor sin. Til og med Gjensidige, If og Tryg finnes det de som har hatt dårlige erfaringer med. Felles for de fleste av disse er at de ikke har satt seg inn i forsikringen de kjøper, og hvilke vilkår som gjelder. Gjør man dette så er man dekket når uhellet er ute.

Lenke til kommentar

Det er mistenklig at noen kommer i etterkant av kjøpet og skal ha en forsikring på en gjenstand (uansett om dette er telefon eller andre ting). De som gir forsikringen vil sikre seg mot at de forsikrer en gjenstand som allerede er ødelagt. Dessverre mye svindel blandt forsikringstagere. Bare se på statistikken over ødelagte iPhone (forsikringstilfelelr) på de tidspunkt en ny modell kommer.

Lenke til kommentar

Ser ut som noen har dårlig erfaring med One Call sin forsikring.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=963444

Det finnes også de som har dårlig erfaring med NetCom sin forsikring, og Tele2 sin, og Chess sin, og Telenor sin. Til og med Gjensidige, If og Tryg finnes det de som har hatt dårlige erfaringer med. Felles for de fleste av disse er at de ikke har satt seg inn i forsikringen de kjøper, og hvilke vilkår som gjelder. Gjør man dette så er man dekket når uhellet er ute.

 

Hei Scorpion88,

 

Vi har ikke egen tjeneste på mobilforsikring. Dette er noe som eventuelt selger av telefonen tilbyr, og er ikke noe som berører abonnementet hos oss. De aller fleste har allerede dekket mobiltelefonen via en annen forsikring de allerede har, så dette, i våre øyne, vil kun medføre en ekstrakostnad for kundene våre.

 

Mvh

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

Lenke til kommentar

Ser ut som noen har dårlig erfaring med One Call sin forsikring.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=963444

Det finnes også de som har dårlig erfaring med NetCom sin forsikring, og Tele2 sin, og Chess sin, og Telenor sin. Til og med Gjensidige, If og Tryg finnes det de som har hatt dårlige erfaringer med. Felles for de fleste av disse er at de ikke har satt seg inn i forsikringen de kjøper, og hvilke vilkår som gjelder. Gjør man dette så er man dekket når uhellet er ute.

 

Hei Scorpion88,

 

Vi har ikke egen tjeneste på mobilforsikring. Dette er noe som eventuelt selger av telefonen tilbyr, og er ikke noe som berører abonnementet hos oss.

Jeg heter ikke Scorpion88, og har forøvrig ikke ment å påstå at dere tilbyr forsikring til deres kunder. Det jeg påpekte var at alle bedrifter har både fornøyde og misfornøyde kunder, og at dette i seg selv ikke nødvendigvis er en fasit for kvaliteten på tjenesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...