Vent180dager Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hei! Kjøpte GTA pakke på Steam hvor jeg fikk med alle GTA spillene å bestemte meg for å prøve San Andreas igjen. Men spillet går ikke 1920x1080, jeg sjekket Widescreen Gaming Wiki å der står det at patch 1.01 har 1920x1080. Jeg har lett og lett, men jeg klarer ikke å finne noen patcher fra v3 til v1.01, ikke v3 til v2 heller. Noen som kan hjelpe meg? Spillet er installert via Steam, men det skal gå likevel. (?) Håper å få fikset dette så fort som mulig, jeg kan ikke fordra sorte stolper... Lenke til kommentar
privinius Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Jeg googlet litt rundt og fant en display settings extender! Men i tillegg til det trenger du en ASI-Loader. Vet ikke om det funker med Steam, men er verdt et forsøk! -Privinius. Endret 20. august 2011 av privinius 1 Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Om alt jeg skulle gjøre får å installere det var å slippe dem inn i San Andreas mappen, virket ikke dette. Jeg fikk bare opp en hau med feilmeldinger som hadde med oppløsning å aspect ratio å gjøre. Vil tro dette har noe å gjøre med at jeg har Versjon 3. Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Løst: Fant den gamle GTA: SA CDen min liggende i en skuff:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå