Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Mange som har bestilt? Hvor mye brukte dere på klær? 1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Mange som har bestilt? Hvor mye brukte dere på klær? Stor grunnpakke = 399,- Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Samme her. Har reservert gavekortene også, kanskje jeg tar i bruk et par. 1 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 3050 kr :-) Havner på ca. det samme Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Liten grunnpakke + to trykk = 566 kr. Lagde utkast til russekort nå. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0wpXwT-UFbs&feature=player_embedded#! Ganske fet sang, samtidig som det er en gjeng jævla deilige jenter! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0wpXwT-UFbs&feature=player_embedded#! Ganske fet sang, samtidig som det er en gjeng jævla deilige jenter! Hvor er den fete sangen, og hvor er den gjengen med de jævla deilige jentene? Troll 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Bare promoterer litt for mine kjære jenter, da vet duu. Du får se etter dem på Tryvann/Stavanger/Lillehammer, eller hvor nå enn i landet du har tenkt deg. Lenke til kommentar
HSkjorberg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Dette er den stekeste låta! Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Synes dere det er harry med låt til russebil? Jeg har fått første utkast i dag, men tar nok litt skruing før den er ferdig mekk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Hvordan går det med forberedelsene, folkens? Hvor mye har dere brukt på klær? Fikset russekort? Fortell! 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Logo er straks klar, låt trenger vi bare vokal på, van er kjøpt, klær er sponset og venter på logoen... 10-15k i sponsor, noe som er helt normalt i den lille bygda her. Fame var på skolen og tok bilder i dag. Fytti grisen hvor den fotografen var noob! Endret 14. november 2011 av ryc Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg fikk ikke bestilt før fristen var utgått, og det koster ganske mye å bestille fra russ.no nå. Blir det flere tilbud senere, eller er det andre sider som jeg kan få meg billigere klær på? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Her i området er det bare krangling, bitching, drittslenging og drama rundt alle bussene. Hva er greia med det? Endret 5. desember 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Virke Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Merker det på bussene her i byen også. Glad jeg holdt meg til van! 1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Her i området er det bare krangling, bitching, drittslenging og drama rundt alle bussene. Hva er greia med det? Tror det er sånn overalt. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Synes dere det er harry med låt til russebil? Jeg har fått første utkast i dag, men tar nok litt skruing før den er ferdig mekk. Russebil/van er haryy, så hvorfor ikke slå til med en sang da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Russebil/van er haryy, så hvorfor ikke slå til med en sang da? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå