TMB Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Den var litt kjedelig egentlig Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hmm, hvilke nettsider skal man henvises til hvis vi ønsker produksjon av f.eks. russelåt eller logo til vanen vår? Mvh en van'gjeng. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dette er den kuleste russe sangen Lite oppfinnsomt navn, da noen hadde Charlies Scene i fjor.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Siden når har navn på russebiler og -busser vært oppfinnsomme og originale? Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Dette er den kuleste russe sangen Lite oppfinnsomt navn, da noen hadde Charlies Scene i fjor.. Har 2 kompiser som kjenner alle på bussen (Y) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Kjenner også mange på den bussen Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 9. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. september 2011 Gratulerer. 12 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Gratulerer. Takk. Endret 9. september 2011 av Durochris 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Skulle til å si det samme, da det gikk opp for meg at dere kanskje mente Sheens way? I så fall.. Meh.. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Gratulerer. Takk. Tenkte det kanskje var noen på den bussen her inne? 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Dette er den kuleste russe sangen Meh. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=GRh0CU1pJ68 Disse kara som er k1ng! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=GRh0CU1pJ68 Disse kara som er k1ng! Elendig sang og enda værre konsept, bravo. 5 Lenke til kommentar
leifi123 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hei, nå som vi har kjøpt oss bil og er klare for oppussingen har ci noen spørsmål som vi håper vi kan få svar på her! 1) Ifølge vegvesenet skal det ikke brukes brannfarlige materialer i bilen, så hvordan plater og materialer bør man da bruke til vegger og ellers? 2) Hvordan lim burde man bruke for å lime sakien på platene? 3) Hvor mye vil det ca koste å få profflakert bilen (Chevy starcraft) dersom vi pusser den helt ned og gjør den helt klar til lakkeringen? Takker for svar! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=GRh0CU1pJ68 Disse kara som er k1ng! Elendig sang og enda værre konsept, bravo. No shit. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Tror faen meg jeg må dra frem den gamle bukse og være litt med i år også, selv om jeg ikke går på vgs lengre. Man trenger jo så og si pass kun til Tryvann? Resten er jo fritt frem sånn som jeg "Husker" det, høhøhøhøhøhøhehea.... Endret 12. september 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Haha, det frister å dra fram min bukse også. Men det er et stort minus da: "RUSS 2011" står klint nedover hele leggen. Kan ikke gå rundt med det. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Kan du vel! Så "Russ 2006" på Tryvann og fult av 10s and 9s, haha rååååtttt. Tenkte jeg bare styrker over 11 tallet med tusj og skriver 12. Men for å være litt seriøst da, så ser det kanskje litt dumt ut, jeg er enig i det. Pluss at mange synes det er veldig "low" life å være russ flere ganger så du risikerer sikkert å bli litt hetset på. Så at noen kjente i fjor ikke hadde 2011 skrevet noe sted på buka, men bare masse annet random crap i stedet - angrer litt på at ikke jeg gjorde noe sånt. Satser likevel på at det går, har ikke tenkt å ta helt av, men må nesten snike meg innom noen kroer føler jeg. Det skjer jo en del før man får russebuksene i det heletatt også så Endret 12. september 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Heihei! Gleder meg så sinnsykt til å være russ! Når blir årets russelåt bestemt? Og er det mange som har tenkt seg til Lillehammer herfra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå