Pop Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 NoLimit: Om du vil kunne du gjerne sendt meg en replay/save/demo fra en kamp du har spilt, som er veldig bra. Jeg vet ikke hvor store de filene blir, men det er kanskje så en kan få den med i en mail? Da hadde jeg vel lært ganske fort hvordan få raskt opp en brukandes hær og et bra angrep eller to... Feel free. :wink: -P- Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 NoLimit: Om du vil kunne du gjerne sendt meg en replay/save/demo fra en kamp du har spilt, som er veldig bra. Jeg vet ikke hvor store de filene blir, men det er kanskje så en kan få den med i en mail?Da hadde jeg vel lært ganske fort hvordan få raskt opp en brukandes hær og et bra angrep eller to... Feel free. :wink: -P- Trur du kan lære litt av denne, om jeg ikke husker feil: http://www.warcraftreplays.com/forums/show...&threadid=23003 trur kanskje du må registrere deg for å få lastet den ned, men det er gratis... Lenke til kommentar
slash Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 musst feed! i am a dread lord, not a drug lord! and they say blizzard games dont have bugs? noen som tipper min favoritt? den nye mountain gianten til nightelves er bare helt rå. 5 sånne som tar taunt samtidig, lar resten av unitene dine lage hakkemat av motstanderen helt urørte. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Dessverre, Taunt er ganske useless, et tasteklikk me musa så er man igang igjen. Og Mountain gigantenes damage er å ganske patetisk i forhold til deres træge attack speed. Folk har lært seg å bare ignorere de i kamp... Og hvem lager 5! Mountain Giants?De koster jo mere enn en helt, og tar sånn 6-7 (?) food. 2 holder i massevis. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Dessverre, Taunt er ganske useless, et tasteklikk me musa så er man igang igjen.Og Mountain gigantenes damage er å ganske patetisk i forhold til deres træge attack speed. Folk har lært seg å bare ignorere de i kamp... Og hvem lager 5! Mountain Giants?De koster jo mere enn en helt, og tar sånn 6-7 (?) food. 2 holder i massevis. enig der ja de koster mer en de smaker. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 jepp mountain giants er tull, men human er så jævla enkelt nå. Fleste games er gjort på 5 mimnutter med fasttech til sorcs eller massfoot rush mot ne. Blizzard vil aldri greie å balansere detta spelet, det er sikkert. Heldigvis så går det ann å balansere det sjølv, me får sjå om dei greier det til neste patch. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 er det ingen fler som har noe å si om årets beste expansion til fjorårets beste spill? skuffende. Lenke til kommentar
Slembren Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Alle rasene er ganske jevne når det kommer til balanse, men akkurat nå har humans et lite overtak og enkelte unit og sider ved NE og Orc kunne vært litt sterkere. Undead er alt i alt ganske balanserte. Ellers har Blizz gjort en kjempejobb Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg liker NE! det er synd man ikke kan spille de dærre Nano eller nago eller hva det heter. de hadde garrantert blitt mine favoritter! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hehe, som ne spelar så veit eg jævlig godt kva som funker bra mot dei. Faktisk så er peons betre enn archers. sjekk ut denna reppen her http://213.167.99.110:809/hab.w3g Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 jeg synes jaffal Dranei er den kuleste rasen, var nå det som var topic her... ellers er Naga skitkule, hadde vært gøy om Blizzard klarte å få mer ut av den rasen (ja, jeg er så optimistisk at jeg drømmer litt om enda en tilleggspakke, de legger liksom opp til det, massevis av loose ends...), men jeg ser jo at de ikke funker i MP (de har for eksempel ikke tiere, noe som ville gjort det urettferdig mht hero-teching og så videre) uansett, hvis jeg skal ha en favoritt jeg bruker på nettet så må det nesten bli Human (hadde aldri trudd det skulle bli så gæli), de er vel de jeg er mest stabile (hva, jeg stabil?!) med... men alle som kjenner meg kjenner meg vel for random-spilling, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå