Gå til innhold

beste Rase i WC3 TFT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Undead og Orc er best! Human har den hero'en med beste ultimate spell, men ellers liker jeg ikke human så godt på tft...

Orc Hero'en har healing wave, serpent wand og big bad voodoo som ruler, mens undead's crypt lord er den ultimate hero! :woot:

Lenke til kommentar

Noen av dere har sikkert spilt det ene nye scenariet i TFT, heter noe med Monoliths.... Masse dyr der som kommer stormende. Har ikke sjans på det, selv om jeg har med meg 3 allierte (computer) på insane. Vi blir totalt trasha anyway. Hvordan klare dette da?

-P-

Lenke til kommentar

*Leke moderator* :Pop og Mr. Lee, vennligst hold dere til topic! :yes:

Og jeg synes at human og undead er de to beste rasene, føler at de ligger på samme nivå; human har mass aoe komboen med blizzard og flamestrike+ de beste casterne i spillet.

Undead har statues og hero-nukes; 'nough said...

orc har så træge enheter, liker ikke de i det hele tatt.

Night elf trenger en liten buff, mener jeg.

Lenke til kommentar

Vengeance Forsuijin, ORC seff, liker Nightelfe's ganske bra og..

Kan avsløre en liten taktikk; bygg alter og barracks med en gang, sett 5 headhunters i produksjon og sett på den nye doktoren til orcene (helt).

Send dem alle ut for og slaye creeps ;)

Oppgrader hoved bygget med en gang, pass på og ha nok med ressurser, ligg med minimum 500 over i begge. Sørg for og bygg beastary og sett 4-6 batriders i produksjon, så er det bare og oppgradere dem, og headhunterne.

Mvh At/|ri / Hacker

Edit: Big Bad Vodoo (beste spell til Doktoren til orkene) er jævlig bra spleiset sammen med endel katapulter (big bad vodoo gjør folkene udødelige i 30 sekunder ;)) Så er det bare og herje med compene/motspillerne vilt som fa**

Lenke til kommentar

btw: menneskene er ikke dårlige.. men Mountain King rocker med avatar, ingenting slår de beste creaturne til Menneskene (husker ikke hva de heter. men det er fugler med en ridder på. ridderen har hammer som kan ta både air og ground ;))

Lenke til kommentar

orc har så træge enheter, liker ikke de i det hele tatt.

Night elf trenger en liten buff, mener jeg.

: du skrev vel dette pågrunn av at du liker de to andre rasene best?

BTW: Undeads er markert som den dårligste rasen i WC TfT, men den beste i WC3.. vil ikke si de er dårligere, men de har blitt litt slakka på siden WC3. Men men, de har jo destroyer og Pit Lord da ;)

Lenke til kommentar
btw: menneskene er ikke dårlige.. men Mountain King rocker med avatar, ingenting slår de beste creaturne til Menneskene (husker ikke hva de heter. men det er fugler med en ridder på. ridderen har hammer som kan ta både air og ground ;))

gryphons prater du nok om, og de gjør magic damage, så med f.eks undead bruker man bare destroyers, som er imun mot magic...

Og du avslører en liten taktikk? Tro meg, den der har nok tusener brukt allerede?

Og liker Night Elf bedre enn menneskene, mener bare at Humans er bedre...

Og hva er vitsen med å lage sånn tre innlegg på rad?

"BTW: Undeads er markert som den dårligste rasen i WC TfT"

Hvor har du det fra? F.eks på replayers.com (en av de største wc3 sidene) hadde de en undersøkelse om hva folk mente var den beste rasen; Undead leder ganske kraftig, med Humans på andreplass...

Lenke til kommentar

NoLimit: Ynnsyld. Jeg skal skjerpe meg fremover. :oops:

Hacker: Takker for det. Skal prøve å bygge i den rekkefølgen, og teste han heksedoktorheroen. Foreløpig har jeg kun brukt Blademaster, han tauren og han kisen på hesten (eller hva svarte slags dyr han har).

Dette går jo fremover... håper jeg. Snart tar jeg alle over nett.

:yes:

-P-

Lenke til kommentar

Man kan ikke bygge opp en taktikk rundt om man får helten sin til lvl 6 eller ikke, siden de fleste gode kamper er over før noen helter er lvl 6...

I går blei en av mine kamper shoutcasta over nett live (en kommentator følger kampen, med observere++). Det var skikkelig spennende :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...