TheNarsissist Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hei, nå har jeg hatt lett motorsykkel lappen i snart 1 år og synes det er kjempe gøy. Vurderer om jeg skal ta mellomtung når jeg blir 18, det jeg lurer på er om det finnes noen billig måte å få en mellomtung sykkel? Er det feks mulig å kjøpe en billig yamaha Dt125, trimme den opp til 34hk å registrere den som mellomtung? Eller er lovene i dette landet ALT for firkanta for det? Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Definer billig. Finnes veldig mye billig i 500ccm-klassen. Da er det både lettere og trolig rimeligere å kjøpe en med rundt 50hk, plugge den og omregistrere den som mellomtung. Det er lettere og ikke minst bedre for sykkelen å gå den veien, i tillegg til at det er veldig mange sykkler i den klasse å velge mellom. Selg var min første sykkel en 98 CB500 som jeg kjøpte for 20000kr, stort billigere sykkel enn det tror jeg ikke du vil finne, om den skal være i noen lunde god stand i det minste Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 tenkte maks 25k supermotard Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ah, det blir fort værre. Den typen sykkel og den prisklassen, der finner du nok ikke noen tyngre sykler enn 125 nei.. Ikke med mindre du tar en eldre motard, og de er ikke direkte pene. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Prut på denne og håp at det ikke er noe veldig galt med den:P Endret 20. august 2011 av Marius5051 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå