Gå til innhold

Russ 2012 - jeg kjenner jeg blir uvel

Ajaco

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er folk enig med deg. Man må være en smule retarda eller oppvokst i Bærum for å bruke flere 10/100 tusner på en helvettes russebuss. Synes de heller kan gi pengene til veldedighet/brenne dem vist de absolutt skal kaste bort så mye penger.

Endret av TheNarsissist
Lenke til kommentar

HAHA, sorry :whistle: Er vel ikke alle av dere som går rundt med sleik, Lacoste/Gant skjorte og Iphone.

It's ok. Bor ikke i Bærum for øyeblikket. Og nei, langt fra alle i Bærum går med sleik, Lacoste/Gant skjorte. Stereotypen gjør det. Anyways. Er ikke det diskusjonen her handler om.

Back on topic: Russ. Gogo.

Lenke til kommentar

Hvorfor bryr du deg om hva folk bruker pengene sine på? Jeg angrer faktisk på at jeg ikke prøvde å få igang en russevan her hvor jeg bor. Ikke bare skaper det et utrolig godt gruppemiljø, men samtidig får du med deg erfaring videre. Det siste her gjelder spesielt de som velger å skaffe seg en russebuss. Søskenbarnet mitt var tilfeldigvis bussjef under russefeiringen sin, og jeg må si meg misunnelig på hva hun har fått ut av det. Greit, det koster utrolig mye penger, men hva får du igjen av opplevelser? Hva topper flere ukers festing sammen med vennene dine, og samtidig rulle rundt i, la oss si, Oslos gater? ^^, jeg, som deg, var russ i år, og savner det allerede. Beste jeg har vært med på. Skulle ønske russefeiringen varte like lenge her som i Oslo =p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Buss er helt ok, å bruke flere hundretusen, eller til og med milioner på det er også ok, det er tross alt dems penger, og om dem bruker det på et hus, eller på en buss er samme for meg.

Selv hadde jeg ikke prioritert det, jeg var faktisk ikke russ i det heletatt når den tid var.

Ellers er det jo frivillig det med dyre busser, de aller fleste har ikke slike overdrevent påkostede busser, men kanskje virkeligheten er noe annet i bærum, idk.

Lenke til kommentar

Jeg er russ i 2012, og jeg er svært skeptisk, og jeg synes måten mange behandler greia på er.. tragisk.

1. De russeselskapene begynte allerede i sommer å pushe på oss all jævelskapen. Tikker daglig inn meldinger og e-post både om det ene og det andre produktet. Kataloger havnet på skolen første skoledag, plakater henges opp overalt.

Ja, jeg blir kvalm selv, Ajaco.

2. Dekknavn. Jakker. Utstyr. Daglig. Hele newsfeeden på fb her STAPPA, og når jeg sier stappa, så mener jeg at UANSETT hvor du er på fb MÅ du få øye på noe som har med russ å gjøre. Selv fb selv hjelper til med REKLAME for russeselskaper, fester og dritt. På skolen slipper vi ikke unna der heller, for ikke nok med at tidligere nevnte russeselskaper gir oss kataloger der, og henger opp plakater, men disse forferdelige SHITKIDSA kjører disse forjævlige låtene sine LANGT oppi øra på oss i LUNSJTIDA! Kjører VANLIGE BILER med SPRENGTE høyttalere inn i skolegården for å spille av DRITT og hoppe rundt bilen. Hva faen?! Det er TOTALT meningsløst, ikke minst kvalmende.

3. Frister for å bestille all shaiten, selv landstreff og den jævla russebuksa; septemeber, eller bare dager etter skolestart for treffet i Kongeparken. Hva faen?! Her er jeg akkurat begynt på nytt pensum, så skal de stresse med det som ikke skjer før om ETT HELT JÆVLA ÅR?! VI ER DA FAEN IKKE FERDIG PÅ SKOLEN ENDA, VI HAR AKKURAT BEGYNT.

Her har jeg kastet opp, og slått ned en hel del mennesker. Dette provoserer meg virkelig.

Endret av Webmaster Esso
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest er hvordan Tryvann, Russeservice og alle disse store kjedene utnytter ungdommene noe helt hinsidig. Husker når jeg skulle betale russeklær, det kostet jo faen meg penger for hver minste ting jeg skulle gjøre på den nettsiden deres.

Om folk vil bruke mye penger på busser og lignende, så bryr jeg meg ikke all verdens om det; Deres penger, deres liv. Jeg er glad noen hadde investert litt i feiring i vertfall, sånn at jeg kunne snylte av dem.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Synes det er helt greit jeg. Folk får bruke penga sine som de vil.

Selv hadde vi en bil til 4k og brukte vel 4k på den for å få den godkjent og "lakkert", ca 8k + drivstoff er ikke dårlig for 3 gutter. Meste av penga gikk med til drikkevarer, brukte vel nesten 13k på det. Men sånn går det når man drikker hver eneste dag fra 20. april til 17. mai.

Var verdt det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...