Harald Gjerholm Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Æresbolig for fotografer. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ved Lomma, elven som renner gjennom Bærum Verk ligger denne fotografboligen. En fin plass å besøke dersom man er på de kanter. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Dette kjenner jeg godt, her går jeg ofte søndagstur og det hender kameraet får være med Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Fint utsnitt og bilde, gode farger og idyll, det eneste er at du skulle hatt hele taket med. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 En idyllisk plass, har selv vært der for noen år siden. Kompet er ok, men litt synd med taket da. Keep working! Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Takk for tipset Harald. Ser ut til å være et flott sted Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Det jeg like med bildet er kompet og stemningen Litt synd med taket, og ett eller annet har skjedd med himmelen som virker litt merkelig Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Klart å fint bilde-fin komp og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg