jepp300 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Kamera er Nikon D3000 Linsa Sigma dg 70-300 med macro Jeg er vel ikke helt sikker hvilken tilbake melling jeg er ute etter men så det er vel om jeg er på rett vei med bildene Hmm ja hehe 1 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Likte veldig godt bildene. Hvis man skal pirke så var edderkoppens venstre forben noe uklart. Endret 20. august 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Likte veldig godt bildene. Hvis man skal pirke så var edderkoppens venstre forben noe uklart. Takker fint du likte bildene stemmer edderkoppen bilde kunne vært liten tanke bedre Jeg skulle ha skrevet at bildene er tatt uten stativ... Lenke til kommentar
Lulupus Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Likte veldig godt det siste bildet! I bildet over det kunne gjerne veosen kommet litt mer frem Men begge bildene var knall, hvertfall til å være tatt uten stativ. Stødig, gitt Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Likte veldig godt det siste bildet! I bildet over det kunne gjerne veosen kommet litt mer frem Men begge bildene var knall, hvertfall til å være tatt uten stativ. Stødig, gitt Takker så fint du likte bilde 1 Bile kunne nok ha vært bere men den hade velidig travelt og var ikke mye på samme plass mere en maks 2 sec Linsa som jeg brukte har ikke vr så jeg hae nok en god del flaks hehe Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 No skal eg vera heilt ærleg med deg. #1 Mjukt forkus på humla, synest eg. Det er mykje tull rundt om som drar fokus vekk frå humla. Avkutta blomar, blomar i bra fokus. Dersom det er humla som er motivet, trur eg du kunne ha nytta godt av å fjerna ein del rundt humla. Dersom blomen med humle på er motivet, er du for nærme, synest eg. Eg ser ikkje heile blomen. I mitt hovud har du komponert litt i limbo: for langt vekke for humla og for nærme for blomen. #2 Den mørke flekken til høgre passar dårleg inn, tykkjer eg. Vevkjerringa er skarp, men ikkje heilt i fokus, trur eg, i alle fall ikkje der eg skulle ynskje den var i fokus: hovud. Mykje daudt område rundt vevkjerringa som ikkje adderer til biletet. I tillegg liker eg ikkje at vevkjerringa krabbar nedover. Eg kunne tenkt meg å sjå den krabba oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå