Mchansern Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Foreslår å barbere hele hodet, samt øyenbryn og alt annet hår på kroppen. Si at du har fått kreft og begynt på intensivkur av cellegift svært fort. Hjelper om du ser kjempetrist ut. Skaff også en slik sykehuskjortel. 2 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Foreslår å barbere hele hodet, samt øyenbryn og alt annet hår på kroppen. Si at du har fått kreft og begynt på intensivkur av cellegift svært fort. Hjelper om du ser kjempetrist ut. Skaff også en slik sykehuskjortel. Eller gjør det samme (minus kreftdiagnosen) og møt opp på sykkeltur. Øyeblikkelig popularitet! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Husk at når man gruer seg til noe er det som regel alltid tiden man brukte på å grue seg som var værst. Er lurt for tiden senere i livet å være med på så mye som mulig og ikke bare snu og vri seg unna situasjoner man gruer seg til. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Sykla rundt 60 km en gang, og jeg er i latterlig dårlig form. Holdt selvfølgelig på å dø, men 25 km burde gå greit. Sikkert en spennende opplevelse uansett, 4 dager ute er ikke noe i forhold til de 40 dagene du skal ha ute i militæret mini oppvarming! 1 Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Oppfordrer deg til å dra, men om du virkelig ikke vil dra dit kan du jo spille syk. Eller sykle feil, om du er kjent for å ha dårlig retningssans. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hadde gitt sykt mye for å være på villmarksleir med kompisene fra ungdomskolen. Bekymringsløse tider og fulle av eventyr. Nytt deg av det mens du har sjansen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Du kommer garantert til og få deg chicks der! dra! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Da har jeg vært på villmarksleiren og jeg vil tilbake for jeg syns det var kult 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå