Ivan Drago Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg vurderer faktisk å kjøpe en mac for første gang. Det som frister mest er en Macbook Air 13,3". Sannsynligvis 128MB og i5, siden prisforskjellen opp til 256MB (og evnt i7 prosessor) er litt drøy mtp mitt bruk og behov. Det som holder meg tilbake er at det mangler innebygd 3g modem, skulle gjerne ha satt datakortet mitt (telenor mobilt bredbånd) rett i PCen uten å måtte bruke dette USB modemet som stikker ut av PCen. Alternativet er å bruke iPhone som trådløs mobilt bredbåndsrouter, men synes fortsatt at integrert i laptop er det mest elegante og problemfrie løsningen. Noen som vet om det kommer Macbook Air med mobilt bredbåndsmodem? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Nei, det er det ingen som vet – i alle fall ingen som ikke mister jobben om de snakker høyt om det. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Dumt..... Nå er det likevel mulig jeg kjøper Air, jeg kan jo bruke iPhone som mobil bredbåndsrouter via WIFI, eller bruke telenor sin USB plugg. Men det er ikke en ideell situasjon.... Har ikke noe ekstremt hastverk med å kjøpe, men må ha ny laptopen i løpet av høsten og FØR desember mnd siden jeg da skal reise bort noen uker og da er jeg avhengig av ny laptop. Nå er det ca 50% sjanse for mac, 50 % PC.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå