chri-ot Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg har i hele dag prøvd å fikse BF2, først fikk jeg invalid cd key og når jeg endelig kom meg på fikk jeg denne feil meldinga. Det som er rart er at jeg prøvde spillet før jeg patcha det og da funket det helt fint. Jeg ser at det har noe med Punkbuster å gjøre, men hva? Lenke til kommentar
Issun Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hva med å reinstallere punkbuster? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Last ned Evenbalance Åpne det, velg Battlefield 2 som spill, og oppdater. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Hva med å reinstallere punkbuster? Jeg har prøvde, men det fungerte ikke. Last ned EvenbalanceÅpne det, velg Battlefield 2 som spill, og oppdater. Prøvde det nå, men fikk samme feilmelding. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Har hatt samme problem før, og da har Evenbalance løst problemet Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Jeg prøvde å reinnstalere PB, restarte -> ta fiksen til Vertical^, men jeg får fortsatt samme feil. Lenke til kommentar
Issun Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hm, kan jo prøve å reinstallere BF2. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Er det Steam du bruker? - I såfall har jeg en løsning. Endret 20. august 2011 av Gjest Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Hm, kan jo prøve å reinstallere BF2. Jeg håpet å slippe det, men ser ut til å bli eneste løsning så driver med det nå Er det Steam du bruker? - I såfall har jeg en løsning. Nei, desverre Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Prøvde å reinnstalere fikk samme feilmelding, prøvde også kompatibalitet med WinXP, men det hjalp ingen ting.. Noen som vet noe annet? Jeg kjører Win7 64 bit dersom det har noe å si... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ser for min del ut som en brannmur feil, at punkbuster ikke når igjennom. Slå av windows firewall og prøv igjen, og/eller åpne de nødvendige portene til punkbuster i ruteren. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 kjør som admin? Det har jeg testa, i likhet med kompitablitetsmodus og diverse andre ting. Ser for min del ut som en brannmur feil, at punkbuster ikke når igjennom.Slå av windows firewall og prøv igjen, og/eller åpne de nødvendige portene til punkbuster i ruteren. Det kan høres ut som noe som kan virke, og jeg skal prøve med engang! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Det fungerte ikke, hverken når Windows brannmur var avslått, å åpne porter eller tilogmed sette pcen som DMZ host. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Bruiker du noen programmer som gir deg et overlay-vindu i spillet? Noe lignende Xfire eller Mumble? Prøv å slå av alle ting du ikke trenger. Hva med UAC (User Account Control) i Windows? Prøv å skru den av. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Kansje dette hjelper? Prøv å resette passord i Origin/EA kontoen din. Installer nyeste Punkbuster etter det. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Problemet ditt er at ikke pnkbstrA.exe og B kjører som service i bakgrunnen av spillet. Du må restarte servicen ved å kjøre dette programmet. 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Problemet ditt er at ikke pnkbstrA.exe og B kjører som service i bakgrunnen av spillet. Du må restarte servicen ved å kjøre dette programmet. Jeg elsker deg! :love: Du fiksa bf2 for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå