Evakb Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Plaza de toros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Spennende komp og motiv, skyene passet til plassen!! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Flott dybde og dynamikk i et godt komponert foto:) Litt hardt lys, men ikke skjemmende. Virker litt uskarpt på min skjerm? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Fint perpektiv med vidvinkelen! Helt greit det utsnittet du har valgt. Bra farger i et hardt lys dette. Liker skyene her! Mangler noe på skarpheten kanskje! Nesten der, så jeg gir dette en klar 3`er! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Spennende komp og motiv, skyene passet til plassen!! Takk skal du ha Karl-Ivar Flott dybde og dynamikk i et godt komponert foto:) Litt hardt lys, men ikke skjemmende. Virker litt uskarpt på min skjerm? Takk skal du ha. Bildet ser skarpt nok ut på min Macbook, men jeg har ikke sjekket på større skjerm (litt lat) Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Fint perpektiv med vidvinkelen! Helt greit det utsnittet du har valgt. Bra farger i et hardt lys dette. Liker skyene her! Mangler noe på skarpheten kanskje! Nesten der, så jeg gir dette en klar 3`er! Var litt spent på hva som kommer av kritikk her. Jeg tok dette ifm med et kurs jeg var på hvor det ble plukket ut og printet i stort format, da var det skarpt nok. Men jeg har nok kun jobbet med det på Macbook'en Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Flott motiv og dybde. Skyene gjorde seg godt her:) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 En stilig vinkling synes jeg - fint motiv og flott himmel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg