Gå til innhold

det er min første clan side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det mye å ta tak i.

Layout: hva er greia? Det er ekstremt uryddig uten noen form for umiddelbart fokuspunkt.

Fargevalg: fargene flyter i hverandre og man kan bare se linkene til Steam/YouTube o.l med en god porsjon godvilje.

Musikk: å ha automatisk musikkavspilling på siden er sjelden en god ide, plagsomt i det minste.

Budskap: jeg ser du har en link til facebook-siden deres ("Become a fan"). Men hva skal jeg bli fan av? Jeg skjønner at det er en klanside fordi du sier det i posten din og det er en slags logo i bakgrunnen, men utover det er jeg temmelig blank. Hva er formålet med siden?

Lenke til kommentar

Hei,

jeg må nok bare si meg enig i det de andre skriver her.

Siden din var ikke fin i det hele tatt.

Du bør se litt på andre sider, som er laget i den siste tiden. Se på MANGE design, og prøv å etterlign noen som ser fine ut. Det å lage fine webdesign kommer som regel ikke bare av seg selv, det er mye prøving og feiling før alt blir bra.

Foreslår at du leser litt om fargesammensetting.

Så stå på så blir det nok bra til slutt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

kvitt deg med bakgrunnen, musikken, den scrollende headeren, og da er det ikke stort igjen du..... og hva skjer med at det kommentarfeltet linker deg til en blogg.no side?

sånn innholdsmessig kunne du vel i det minste ha skrevet hvordan spill dere spiller.

det å lage en godt designet webside er ikke bare-bare, det er mye som skal tas hensyn til men det viktigste jeg kan si til deg er: less is more, enkelt og greit du har prøvd å trykke for mye fancy inn i en side uten at det er noe innhold der! ingen bryr seg om en nettside som ser fet ut men ikke har noe innhold.

se litt på andre klaner sine nettsider og få inspirasjon derifra ;)

Lenke til kommentar

Må bare pent føye meg inn i rekken av de som stiller seg undrende til valg av... tja, det meste.

Null oversikt, null fokus, lenker det er umulig å se uten å lete, autoplay på musikken, fargevalg, etc etc...

For ikke å snakke om at det er umulig å vite hva dere spiller...

Beste rådet man kan gi er vel å starte helt på nytt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...