IcedInsanity Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Synd for Brom det der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Strålende comeback etter en flau åpning. Foster er som vanlig i det umulig hjørnet og gjør en 3-4 matchvinnerredninger før Anelka og Malouda endelig får hull på byllen. I tillegg så ble Chelsea snytt for to klare straffer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Liker Villas Boas, men herregud jeg hater Chelsea. Ikke minst Terry/Cole. Odemwingie skulle puttet den han fikk mot slutten. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 20. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Herlig med seier i dag, måtte dog slite og det tok lang tid før målene kom. At Chelsea trenger forsterkninger på midten og topp er så utrolig tydelig. Modric og Mata - ja takk. Torres skuffet meg i dag, viste lovende takter mot Stoke sist uke men var mer usynlig i denne kampen. En spiller ala Mata og Modric skal nok få i gang målmaskinen Torres igjen. Ellers synes jeg det kollektivet i Chelsea sviktet totalt i første omgang, bedret seg etter formasjons- og spillerbytter i de siste 45. Forventer et bedre Chelsea mot Norwich neste uke og forhåpentligvis noen minutter for Lukaku. 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 AVB spiller ALLTID på egne prinsipper. Derfor brukte han Torres fremfor Drogba mot Stoke. Og Bosingwa fremfor Ivanovic på HB/HVB... Benayoun og Kalou er solgt, Modric og Mata kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå