Gå til innhold

Studielånet tikker inn og jeg trenger nye klær

Anbefalte innlegg

nå tikker studielånet mitt snart inn og da er det på tide å manne seg opp og dra å handle klær.

jeg ser helt klart behovet for 2-3 nye bukser samt noen t-skjorter og en ny overdel av en eller annen sort

så er da spørsmålet, hva skal jeg gå for?

jeg har allerede et par rutete "tømmermann skjorter" og en hvit skjorte med horisontale mørk grå/sorte pinstripes og noen hettegensere, de buksene jeg har er alle raserte bortsett fra et par lys grå chinos.

har lest litt innpå her tenker jeg nå på å skaffe meg et par navy blå bukser, et par mørk grå/sorte bukser og eventuelt noen lysere bukser,

er egentlig ikke noen fan av typiske blå jeans så det er ganske uaktuelt men er åpen til forslag.

og så trenger jeg noen t-skjorter og en jakke, genser elns.

budsjettsmessig vil jeg prøve å holde meg under 2000kr sånn stilmessig så er jeg ikke den som kler seg penest er vel heller litt mer avslappa uten at det betyr at jeg ser ut som en slask.

håper på noen gode forslag på hva jeg kan kjøpe og hvor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oj, glemte det :p

nå er jeg ikke noen storshopper og dette er gjerne noe jeg utsetter så lenge jeg kan, men i det siste har det gått i h&m, carlings og solid.

stilmessig så prøver jeg å holde ting ganske enkelt men litt "rocka" har funnet ut at jeg tar meg mye bedre ut i litt trange bukser uten at de er skin tight liksom, slim fit står det baki den jeg har på nå :p

til bruksområde så er det til bruk på forelesninger osv, og ute på byen holder heller et jevnt nivå enn å være slask på dagtid og pen i klærne på kveldstid . jeg driver også med elvepadling og spesielt buksene bør da tåle å vaskes ofte da de lett blir skitne da vi skifter utendørs året rundt.

Lenke til kommentar

Ville byttet ut Solid med Zara når det kommer til klesbutikk.

Vet det er tidlig siden det er sommer, men hvis du ikke har et par gode vintersko og en god høst/vinterjakke er det verdt å begynne å tenke på også.

Prøv å få inn noen v-halser og cardiganer også. Hettegenser er litt for slaskete for univ, eller så synes jeg.

Siden budsjettet er såpass smalt burde du sjekke ut Cheap Monday jeans. Siden det begynner å bli såpass sent på sommeren ville jeg droppet lyse bukser.

Lenke til kommentar

Siden budsjettet er såpass smalt burde du sjekke ut Cheap Monday jeans. Siden det begynner å bli såpass sent på sommeren ville jeg droppet lyse bukser.

Veldig enig i det du skriver, men lurer på hva prisnivået på Cheap Monday jeans er? Og de selges på Weekday? Hørt så mye positivt om dem nå at jeg må prøve en av de nærmeste dagene og da er det fint å vite hvor mye jeg har råd til om de skulle være så utmerkede i forhold til pris som jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Veldig enig i det du skriver, men lurer på hva prisnivået på Cheap Monday jeans er? Og de selges på Weekday? Hørt så mye positivt om dem nå at jeg må prøve en av de nærmeste dagene og da er det fint å vite hvor mye jeg har råd til om de skulle være så utmerkede i forhold til pris som jeg har hørt.

400-500 De har CM på Soleservice også så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

takk for tips og råd!

har sett at det ble åpna en weekday i trondheim men har aldri gått innom men så handler jeg bare klær 3-4 ganger i året :p

ifra utseendet utenfra så de dyre ut (innen prisområdet jeg handler) men prisene er jo ikke ille og så mye som virket lovende på nettsidene deres så tar turen innom i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...