Kannern Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hey, jeg har lasta ned Intel Application Accelerator (IAA) v.22 , 23 , IAA Raid edition v.35 og Intel Inf Update Utility 5.0.. Men når jeg prøver å installere IAA eller IAAR så får jeg en feil melding som sier at jeg har "Ikke kompatibel maskinvare. Denne programvaren er ikke støttet på dette briksettet" ?? Men jeg har jo 875P brikksetett til Intel.. Så jeg lasta like så godt ned Intel sin chipset identification Utility for se hva den hadde å si... Hvorfor får jeg ikke installert IAA eller IAAR? Fikk lagt inn Intel Inf Update Utility 5.0... Takker for svar Lenke til kommentar
Ash Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Raid versjonen ville ikke innstallere seg på maskinen til bruttern (Epox 865PE basert hovedkort) før jeg hadde slått på den innebygde SATA kontrolleren i biosen (han bruker den ikke så den var slått av). Du kan jo prøve det hvis den er slått av hos deg også. Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 ok skal prøve Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Har nettopp prøvd det du sa og jeg hadde allerede Enebla fra før fordi jeg bruker jo bare S-ATA Jeg bruker S-ata gjennom ICH5/ICH5R brikka på hk. Men får fortsatt ikke istallert IAA eller IAAR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå