N.Copola Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Drømmen Bildet er fjernet. Beskrivelse: En sykkel som sto der å strålte så jeg måtte bare ta den med meg. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 En helt rå sykkel, jeg synes bildet ble skikkelig coolt!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Synes dette er et helt greit bilde av en "fet" sykkel! Bra effekt på selve sykkelen mht manglende dybdeskarphet! Skjønner godt du ville ta den med deg! Ikke helt fortrolig med såvidt mye bluring eller hva det er da.... Her ville jeg kuttet rett til ve. for den utstående markisen... Grei 3èr denne gang! Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 En helt rå sykkel, jeg synes bildet ble skikkelig coolt!! Takk skal du ha Karl-Ivar Synes dette er et helt greit bilde av en "fet" sykkel! Bra effekt på selve sykkelen mht manglende dybdeskarphet! Skjønner godt du ville ta den med deg! Ikke helt fortrolig med såvidt mye bluring eller hva det er da.... Her ville jeg kuttet rett til ve. for den utstående markisen... Grei 3èr denne gang! Bluringen var liksom ment å skulle fremheve overskriften på bildet "Drømmen". Takk skal du ha for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Knall farger som får denne "riskokeren" til å gløde beklager begrepet "riskoker" men i mitt miljø finnes det bare EN motorsykkel og det er HD!! Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Knall farger som får denne "riskokeren" til å gløde beklager begrepet "riskoker" men i mitt miljø finnes det bare EN motorsykkel og det er HD!! Så da har dere vel også Harley Davidson Racing. HDR, hehe ) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Knall farger som får denne "riskokeren" til å gløde beklager begrepet "riskoker" men i mitt miljø finnes det bare EN motorsykkel og det er HD!! Så da har dere vel også Harley Davidson Racing. HDR, hehe ) Selvfølgelig Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 tøft bilde og passet bra den etterbehandling du har gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg