Gå til innhold

Dolly Dimples er KONGE! Jeg fikk GRATIS pazza på døra i dag! :)

Anbefalte innlegg

Heihei,

Bestille pizza?

Ikke noe annet alternativ enn Dolly IMO.

For det første, de klart beste pizzaene. For det andre, service du ikke finner maken til.

Bestiller Pizza i dag, skulle komme innen en time. Dame ringer etter ca en time, sier pizzan er forsinka "hvert fall en halvtime", og jeg skal få halv pris. Flott, tenkte jeg, halv pris er konge. Og jeg syns det var som "seg hør og bør" når de ikke klarer etterleve leveringstiden. Halv pris er fair tenker jeg .

Så går det ca en time over avtalt leveringstid (to timer siden bestilling), så kommer pizzan. Helt gratis! Ikke noe frakt eller noe! De tok ikke engang halv pris. Gratis pizza på døra, helt sjef det!

Dolly... thumbs up! God service dette gitt! :-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei,

Bestille pizza?

Peppes er bedre. Der slipper du å betale 15 kroner for ost i kantene.

...Og heller betale like mye for frossenpizza.

Peppes er bare svindel.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Peppes er bare svindel.

Hvis all svindel smaker så godt har jeg ikke noe imot å bli svindlet litt oftere.

Touché! Men jeg er en mann av mine prinsipper, og jeg betaler ikke for en dyr pizza laget av frosne ingredienser, når jeg heller kan få det ferskt fra Dolly.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke noen kommer i nærheten av dolly hva gjelder smak; peppes, flamenco, spice (æsj!), og alle andre jeg har prøvd.

Jeg syns det er bra service at de gir den bort gratis, og ikke krever for frakt heller.

Men det er vel kanskje sant som noen sa at hvis ikke hadde de kanskje sliti med å få fler bestillinger!

Det de ikke visste var at det egentlig passa ypperlig for meg, siden rett etter at jeg hadde bestilt, satte jeg igang med noe, som jeg trodde bare skulle ta en times tid, men som viste seg å ta mye lenger. Så jeg var egentlig bare glad for at den var forsinket. Og når den kom, var det egentlig på det helt perfekte tidspunktet, når jeg akkurat var ferdig med det jeg holdt på med, og hadde tatt en røyk. Så vips, gratis dolly pizza på døra, helt konge det.

Det som også var litt morsomt var at jeg bestilte den bare fordi jeg hadde 8 bonuspoeng, og når jeg ar 9, får jeg en gratis. Og jeg har egentlig slutta å bestile pizza. Men så var jeg sulten, logga meg inn på dolly, og så at jeg hadde 8 poeng, og tenkte, da trenger jeg bare kjøpe en, og så får jeg en gratis. Så fikk jeg denne gratis og :)! Dermed to gratis pizza Helt sjef!

Lenke til kommentar

Heihei,

Bestille pizza?

Peppes er bedre. Der slipper du å betale 15 kroner for ost i kantene.

...Og heller betale like mye for frossenpizza.

Peppes er bare svindel.

Jeg har aldri hørt om en svindlingsform hvor man selv oppsøker den i så stor grad som Peppes Pizza. Kan jeg få spørre om hvor svindelen ligger? Så vidt jeg vet, består pizza av bunn, og diverse fyll. Som regel inkluderer dette tomatsaus og ost. Den originale nepolitanske pizzaen har tynn bunn, og forekommer ofte uten tomatsaus. Den amerikanske, og vanligste i Norge, har tykkere bunn og mer fyll.

Jeg forstår ikke hvor svindelen ligger i dette.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

De bruker IKKE Jarlsberg.

"smakfull osteblanding bestående av gulost og mozzarella".

Her er det ingenting som sier at de bruker ekte ost. Gulost er ingen spesifikk type ost, så falsk ost kan selges som gulost. Mozzarella er en spesiell måte å lage ost på, men når Dolly sier mozzarella, er det ikke nødvendigvis mozzarella av den grunn.

Hadde de brukt ekte ost, ville de markedsført det for alt det er verdt. De ville sagt Jarlsberg og de ville sagt Bøffel-Mozzarella. Det gjør de ikke.

Osten er fake. Period.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...