V0ltninja Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvem har prøvd Deus Ex : HR og hva synes dere om den ? sist gang jeg spilte Deus Ex var 2004-05 og det var Invisible war , den syntes jeg at var ganske artig =) Men nå kommer Human revolution og håper den blir en hit sånn som de andre Deus Ex. vil gjerne høre deres pro and cons om spillet (om den har noen cons hehe ) Vurderer om og kjøpe det på steam ? så man kan spille instant den 26 aug . Mvh Bjørn Boine Lenke til kommentar
Glossolalia Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Du har sikkert kjøpt det allerede? Hvis ikke, go for it. (Du kan spare litt penger på å velge direct2drive eller gamersgate.co.uk, og du får spillet inn på Steam uansett.) Det kan være litt mye "hacking" i spillet, men det er stort sett frivillig. Det er eneste ankepunktet. Det ser ut som de har hentet mye inspirasjon fra Metal Gear Solid, og det er ikke en dum ting. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Gamer.no hadde nylig en kåring over de beste nettstedene for å kjøpe og laste ned spill "Vi kårer den beste digitale spillbutikken" Har ikke prøvd spillet, men hører folk sier den er bra. Gamerankings for eksempel har gitt den 91.26% som jo er nok til at man kan spille det. Endret 18. september 2011 av Samegerilja Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Anbefaler denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1363023 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvem har prøvd Deus Ex : HR og hva synes dere om den ? sist gang jeg spilte Deus Ex var 2004-05 og det var Invisible war , den syntes jeg at var ganske artig =) Men nå kommer Human revolution og håper den blir en hit sånn som de andre Deus Ex. vil gjerne høre deres pro and cons om spillet (om den har noen cons hehe ) Vurderer om og kjøpe det på steam ? så man kan spille instant den 26 aug . Mvh Bjørn Boine Invisible War er mye dårligere enn HR. Jeg synes de har klart å lage et bra Deus Ex-spill med HR, selv om det har sine flaws. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå