roffern Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hei folks. Dama fyller om noen uker 30 år, og hun har invitert ca 20 gjester til fest. Vi skal ha festen i garasjen vår(60kvm men bare kjedelig leca vegger) så trenger litt tips på hvordan jeg kan fixe og pynte litt som gjør det litt koselig der .. har dessverre veldig lavt busjett da kronene går til mat i selskapet + gave til dama... Vil gjerne ha litt input om pynting etc.. Og andre ting som jeg kan gjøre for å glede henne litt extra Lenke til kommentar
katah Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Lån kule møbler samt legg gulvmatter på gulvene. Stikk innom Nille e.l og se om du får tak i store rimelige lysestaker (jo større jo bedre) til kubbelys som kan stå på gulvet. Dekorer med fine puter, lammeskinn e.l om dere har eller kjenner noen som har. Belysning har mye å si for stemningen, så ta gjerne inn lamper o.l (heller enn å benytte standard garasjelys ). Jeg aner ikke hvor du bor, men Ikea har papirlykter, samt lysranker. Ellers er god (men gjerne enkel) mat og drikke og hyggelige mennesker et must Lenke til kommentar
Waco Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Aner ikke om du er gift eller ikke, men om dere ikke er så kanskje et friermål kan glede henne ekstra? Litt tøft å fri den dagen hun fyller 30? Ellers har jeg ikke så mange tips, men som han andre foreslo. Store kubbelys gjerne med noen store telys rundtom. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Om du ikke allerede har feiret bursdagen, først og fremst: fiks et banner der det står "Gratulerer med 20-årsdagen!" burde slå an greit Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Om du ikke allerede har feiret bursdagen, først og fremst: fiks et banner der det står "Gratulerer med 20-årsdagen!" burde slå an greit Blir ekstra kult siden hun fyller 30! Endret 24. september 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 ja, kan ikke innrømme at hun over kneiken av den gode delen av livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå