Gå til innhold

Gjøre litt extra ut av damas 30årsdag(hjemme og billig)

Anbefalte innlegg

Hei folks.

Dama fyller om noen uker 30 år, og hun har invitert ca 20 gjester til fest.

Vi skal ha festen i garasjen vår(60kvm men bare kjedelig leca vegger) så trenger litt tips på hvordan jeg kan fixe og pynte litt som gjør det litt koselig der :) .. har dessverre veldig lavt busjett da kronene går til mat i selskapet + gave til dama...

Vil gjerne ha litt input om pynting etc..

Og andre ting som jeg kan gjøre for å glede henne litt extra :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lån kule møbler samt legg gulvmatter på gulvene. Stikk innom Nille e.l og se om du får tak i store rimelige lysestaker (jo større jo bedre) til kubbelys som kan stå på gulvet. Dekorer med fine puter, lammeskinn e.l om dere har eller kjenner noen som har. Belysning har mye å si for stemningen, så ta gjerne inn lamper o.l (heller enn å benytte standard garasjelys :p). Jeg aner ikke hvor du bor, men Ikea har papirlykter, samt lysranker. Ellers er god (men gjerne enkel) mat og drikke og hyggelige mennesker et must :)

Lenke til kommentar

Aner ikke om du er gift eller ikke, men om dere ikke er så kanskje et friermål kan glede henne ekstra? Litt tøft å fri den dagen hun fyller 30?

Ellers har jeg ikke så mange tips, men som han andre foreslo. Store kubbelys gjerne med noen store telys rundtom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...