Gå til innhold

Odd Nerdrum er dømt uten skikkelig grunnlag!

Anbefalte innlegg

Dette er småbondementalitetens bakside. Den har også sine gode, konstruktive, sider.

Er det noen som forstår hva jeg sier?

Antakeligvis ikke.

Er vel bare å se hvem som har startet tråden og de som har gitt skikkelige tilsvar så skjønner du hvorfor du ikke akkurat har en god sak her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er småbondementalitetens bakside. Den har også sine gode, konstruktive, sider.

Antakeligvis ikke.

Jo, beklageligvis forstår vi at du ikke klarer komme med noen som er konsistent, logisk eller som relaterer seg til virkeligheten. Og om forsvaret ikke klarer å uttrykke seg klarere enn dette i rettssaken mot Nerdrum så er jo en anke ganske så bortkastet.
Lenke til kommentar

Antakeligvis ikke.

Jo, beklageligvis forstår vi at du ikke klarer komme med noen som er konsistent, logisk eller som relaterer seg til virkeligheten. Og om forsvaret ikke klarer å uttrykke seg klarere enn dette i rettssaken mot Nerdrum så er jo en anke ganske så bortkastet.

Igjen: det jeg sikter til har lite med dommens juridiske aspekter å gjøre, men snarere med den skadefryden den lille mannen viser når den store mannen snubler.

Lenke til kommentar

Den "store mannen" har på ingen måte snublet. Han har prøvd å lure systemet for egen vinning. Og når han så blir avslørt og dømt så skal han få sympati fordi han er flink til å male, og tydeligvis hevet over "den lille mannen"(som tilsynelatende er alle andre)?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den "store mannen" har på ingen måte snublet.

nomore, klart han har snåva, stakkar. Store kunstnarar har då sjølvsagt korkje tid eller krefter til noko så trivielt som å setja seg inn i skattereglane, alle må jo skjøna det! Berre verkeleg små menneskje som nyttar tida og kreftene til noko så trivielt, veit du.

Nok eit teikn på kor små du og eg er...

Lenke til kommentar

Hadde han enda vært kunstner. Men han er jo ikke det. Etter eget utsagn er han kitsjmaler, og alle må da forstå at kitsjen må skattlegges ekstra kraftig. Ellers ville jo landet bli oversvømmet av gråtende sigøynerpiker og elgokser i diverse lyssettinger med hovedvekt på aftensol.

Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Antakeligvis ikke.

Igjen: det jeg sikter til har lite med dommens juridiske aspekter å gjøre, men snarere med den skadefryden den lille mannen viser når den store mannen snubler.

Kan du vise meg hvor noen her har visst skadefryd, likhet for loven først og fremst er det jeg har sett argumenter for. Lille mannen du liksom, han er en ganske svær fyr sist jeg så han sist med en kjortel. Ganske rik også om han har klart å gjemme unna så mange millioner unna beskatning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...